Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V našem věku platí, nekoukej do zrcadla s brýlemi na nose, čím více dioptrií, tím horší výsledek.

Přečtení vašeho příspěvku, to je pohlazení na duši.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, jsem rád, že potěšilo:-)

0 0
možnosti
ZR

Utírám slzičky a děkuji za další hezký článek

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

U mě plati, nekoukat do zrcadla a nevstupovat na váhu!!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Váhu vyhoď z okna, Horste;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to mě těší, Jitko:-)

0 0
možnosti
Foto

Přemýšlela jsem jestli je to jen povídka nebo se to stalo dopravdy, děkuji za pohlazení po dušiV

2 0
možnosti
Foto

To poselstvi duse nenarozeneho ditete je podle skutecneho prozitku, ostatni je prizpusobene tak, aby se nikdo nepoznal:)

Diky za nakouknuti, Dani:)

2 0
možnosti
DP

R^R^Opět povídka, která, jak říkají v zemi mé ženy "zahřeje srdce". Honzo, sem moc rád, že pokračuješ v tomto typu článků, když bohužel blog už Jana S. opustila.:-)A velký souhlas s paní Pavlou doleR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Dane, nějak se pořád nemůžu smířit s tím, že Jana seknula s blogem. Ale je to její rozhodnutí a my jí do toho nemáme co mluvit. Já tyhle povídky píšu podle toho, jak mě kdo blíže či vzdáleně inspiruje. Dík za koment, hezký den a pozdravuj manželku:-)

2 0
možnosti
Foto

Dějí se v životě zázraky? Někdy možná ano. Už to, že člověk, který spadl úplně na dno, se dokáže zvednout, je veliký...VR^

2 0
možnosti
Foto

Ano, některé zázraky jsou prostší, než by si člověk myslel a přitom jsou obrovské:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,46
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.