Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Miluji sladké jídla, čokoládu, zmrzku. Loni jsem hezky přibrala. Měla jsem trápení. Někdo se mi snažil pět let tlouct do hlavy, že jsem nicka. Před rokem jsem jako správný beran drcla do problému a po roku? Jsem skoro v pohodě, snažím se být v klidu a najednou nepotřebuju kila sladkostí. Po roku mám dokonce 16 kilo dolů. Když mám splín, vykašlu se na vše a jdu ven do přírody s chlupatým přítelem. Úklid neuteče. Všechno je o tom jak si to člověk udělá sám. Ale jinak čekám, že bude brzo daň za to kolik vydýcháme vzduchu, nebo i za sex a vůbec je to tady mazec.....

1 0
možnosti
Foto

Dani, Vy nejste vůbec žádná nicka. Z toho, co o Vás vím, je mi jasné, že máte zlaté srdce, které je stále otevřené vůči všem tvorům a hlavně těm čtyřnohým. A to je daleko víc než nějaké materiální bohatství nebo podobné pomíjivé věci.:-)

A jinak s tím sladkým, před chvílí jsme se vrátili se Soňou z cukrárny, kde jsme si dopřáli nějaké sladké potěšení:-P

1 0
možnosti

J65a11r70a 94R13a47n81k

17. 2. 2018 3:30

Ajajaj, mne by to nevadilo, ani snad cukr doma nemam, pro navstevy mam stiviii, tady uz skoro nikdo nesladi:-)pac a pusu cicamR^

1 0
možnosti
Foto

Stivie je rozhodně tisíckrát lepší než ty různé umělé sladící jedy.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jejda, já ráda sladké, i když je mi jasné, že bych se měla obloukem vyhýbat, tak snad to nebude tak horké s tou daní8-o;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Doufejme, že ne, Jitko:-)

0 0
možnosti

...máme daně i ze vzduchu, tak to zkrátka na světě chodí...

Přeju všem vám doma krásné dny, Jeníčku:-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, díky za nakouknutí, užijte si hezký kočkovíkend:-)

1 0
možnosti
Foto

Řekl bych, že (nejen, ale zejména) v poslední době nám Deloitte přílši kecá do života a do ekonomiky. V podstatě je to lobbisticko průzkumová agentura. kdyby ji odstřihli, asi by byl vČesku větší klid a lepší prostředí.

Kdopak z politiků z toho asi má?;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to by rozhodně byla zajímavá informace.;-)

0 0
možnosti

D87a13v86i45d 27V96l46k

16. 2. 2018 12:30

Já jsem tlustej, protože jsem furt v práci ,kde se nervuju a pak mám čas se najíst až doma večer. prostě musím tady sedět od 7.45-18.00 a někdy i víc a přiznámse že běhat se mi potě v osm večer už nechce. A dovoleno mám za rok dohromady tak 5 dní. Samozřejmě ,že taky si na ten stres šoupnu čokoládku, to přiznávám. Mám prostě špatný životní styl.Jenomže já při tom mém malém podnikání jiný mít nemůžu.Musel bych s tím seknout.Večer jsem s dětma a ženou, aby jsme se taky chvíli s děckama viděli. Život je prostě nezdravej.

3 1
možnosti
Foto

Tak vidíš, Davide, žádná další takoví daň by Ti nepomohla, akorát by Tě asi naštvala.

1 0
možnosti

chtělo by to ještě odbornou a zajímavou úvahu o pojídání bůčku, teda jestli se vám bude chtít..

0 0
možnosti
Foto

To určitě, ještě si poslintáte klávesnici.

0 0
možnosti
Foto

Měly by se udělat koncentrační tábory pro otylé, kteří by to zdarma mohlo chodit na určitý potřebný čas. Placené volno by mnozí z nás k tomu určitě využili R^;-D

1 0
možnosti
Foto

To radši ne, Horste, jistý poněkud šikmooký politik by je dozajista zneužil ve své propagandě.;-)

1 0
možnosti
Foto

Přátelé navrhuji zdanění podle poštu kalorií v pokrmu. Tam nám to prostě neuteče. Jane, výborné téma. Jakoby zdanění alkoholu a cigaret snížilo spotřebu... Víme, že nikoliv.

Nazval bych to KEET, Kalorická EET a v navazující loterii účtenek bych dal první cenu barel čisté vody.R^

2 0
možnosti
Foto

Taková pěkně vypasená EET s barelem čisté vody. To je fakt dobrý, Marceli:-)

1 0
možnosti

Ačkoliv sladký miluju, proti lehčímu zdanění cukru bych nebyl. Fakt

2 0
možnosti
Foto

Lehčí než na ostatní zboží - pak klidně;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.