Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J72a24n17a 19Č61e72r80n57á

30. 1. 2018 20:19

Kůže, i když v ceně šunky, je ještě zlatá. Já našla mezi kolečky salámu párátko. Zaplať pánbůh, ještě před konzumací. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to už je fakt "hnus, velebnosti":-(. Ještě, že jste si toho všimla včas:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Samá chuť;-)Jen se nenech odradit, jsou i lepší nákupy

1 0
možnosti
Foto

Nenechám, Jitko, proto jsem to pojal v žertu:-)

0 0
možnosti
Foto

Honem si něco takového kup:-)

0 0
možnosti

Já jsem takovou lahůdku ještě neobjevil.

1 0
možnosti
Foto

Ce není, může být:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ No vida, ani se mi doma nepochlubil jaké dostává bonusy.;-D

2 0
možnosti
Foto

Jo, ještě bys mi to snědla;-D

1 0
možnosti

patrně to je ta kůže,co obaluje tu šunku, aby držela pohromadě a jak to krájí nářezák, tak se to smeklo a až to vlastní vaho převážilo přitažlivost zemskou,nechalo se to ukrojit...to se někdo měl...taková dobrota...;-)

2 0
možnosti
Foto

Šárko, teď jste mě odhalila, ani s kočkama jsem se nerozdělil:-P

1 0
možnosti

Já bych se na to podívala z pohledu statistického pane Pražáku. Pokud se Vám to stává častěji, než každou kvartální návštěvu, myslím, že krájející je flink a je mu jedno, co tam padne. Pokud každý měsíc, už bych to viděla jako zvyk prodávat za dobrou cenu schválně všechno, aby nebyly zbytky a pokud je to ještě častěji, asi bych jim to řekla. Kdyby nic, uvažovala bych o změně marketu. Ale pokud se to stává zřídkakdy, dokonce by mě potěšilo, že mě neberou na hůl schválně. :-) Pěknou neděli.:-)

1 0
možnosti

o nastavení nářezáku na automat, jste asi neslyšela..dneska už to růčo na nářezáku nekrájí nikdo...;-)

1 0
možnosti
Foto

Jane zdravím. Tady se ještě krájí salámy se slupkou. Vzpomínáš na tu dobu? Tady jde Billa od 10 k 5. Východ zdraví západ:-)!

1 0
možnosti
Foto

Ano, dřív to tu bylo také, třeba se to někdy zlepší i na Ukrajině. Hezký den, Marceli:-)

0 0
možnosti

P73a76v27e42l 45H77e72k

29. 1. 2018 22:34

Těžko říci, třeba špatně vidí a spadla tam kůže omylem. Já třeba v naší Bille salámy neberu, pádž je jednak dodává masokombinát pána v derniéře v kterém pracuje pár známých a ti zásadně vlastní produkci nekonzumují, druhak v druhém dni začínají nelibě vonět. Ale třeba moje čuba se po gothaji od Kosteleckých řezníků může utlouct, i když někdy ho taky vyplivne.

1 0
možnosti
Foto

Já to radši ani kočkám nedávám, jím to sobecky sám:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS