Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pán Pražák....tak to nie.... Ste s pánom Vlkom moja tajná uchylka, vždy v piatok, keď sa blíži padla, si prečítam Vše boggy, na vylepšenie nálady:-). A dnes ste ma rozplakal....mam tu pri sebe starého pána, vlčiaka, čo mi odchoval syna a koooopec detí s milujúcou trpezlivosťou. A nechcem mysieť na to, že už to nie je ten pašák, čo vzhrával súťaže....už len je a dá Boh na dlho bude súčasťou mojej rodiny. Inak prosím, hlavne neprestante písať.... potrebujem Vae blogz na zasmiatie a a ako ukážku toho, že občas si lámem hlavu ozaj naj nezmyselnosťami :-) Želám pekný víkend...ale mojho dôdcu zahrniam vdaka Vám ešte väčšou láskou. PS: Nenaháňa, si u Vás bod navyše....ale mám aj Cicu a Mura...oba mačasieho rodu, najdúsi od smetiakov:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Gabrielo, díky za takový krásný komentář. Pozdravujte ode mě všechny své čtyřnožce, Vašemu panu vlčákovi přeji ještě spoustu krásných dní.V

Hezký víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

Beníku, užij si klidné a důstojné stáří. To je tobře, že máš tak úžasnou paničku.VR^

1 0
možnosti
Foto

Diky, Pavli, Benik bude za Tva slova rad:)

1 0
možnosti

Beníku, nikam není spěch, ty starý vlku. užívej si život, dokud tě to tady baví, on se ten chlapík v zeleném plášti s paničkou postarají, aby tě ještě nějaký čas tlapky i bříško poslouchaly :-) to jsme celé my, paničky, jak vám miláčkům není dobře, hned si představujeme ty špatné konce. musíte nás vždycky napomenout, abychom neplašily :-) našemu peršánkovi je skoro taky tolik, co tobě...když jsem nad ním podobně brečela, loupl po mě okem a zasyčel, ať radši objednám prášek na játra a k němu Gourmetky a zásobu bílého jogurtu namísto toho, abych mu máchala kožich slanou vodou ;-) pravda, když jsem si připomněla, jak zdrápal veta a prokousl mi palec, došlo mi, že to nehodlá zabalit ;-D

1 0
možnosti
Foto

Však on se jen tak nedá, radost ze života má pořád:-)

Díky, Evi.

0 0
možnosti

D68a59v85i72d 13V92l82k

19. 1. 2018 12:33

Já původně Honzo myslel ,že píšeš o sobě.Víš na vojně se říkalo Starý pes=mazák co všechno zná a má pod palcem;-)

1 0
možnosti
Foto

Davide, došlo mi, že to tak někdo může brát. A pak bude příjemně překvapený, že to není o mně;-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, PSÍ život začíná až ve stáří, a to všem. Děsně dobře jsi to vylíčil. Z mé strany máš NOBELOVKU!!R^R^ PSÍ!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Horste, však ten náš kocouří též:-)

0 0
možnosti
Foto

Stáří, je hodně zlé. Vždycky to rozhodnutí jestli je už čas nechat pejska odejít je moc těžké. Loni na jaře, jsem věděla, že Dafy dohořívá svíčka ač věkem nebyla stará, ale špatný život kterým si za mládí prošla se na ní podepsal.

Nechtěla jsem ji pustit, přemýšlela, co ji čeká a jak moc trpí. Ten den jsem ji vzala do náručí a měla divná pocit, že je to naposledy a bohužel to tak bylo. Řekla jsem ji, že ji mám moc ráda. Ona se ke mně přitiskla. Těch svých zlatíček jsem vyprovodila více, vždycky to bylo zlé, ale vysvobození z bolesti a beznaděje.

2 0
možnosti
Foto

Dani, se všemi se jednou sejdete, láska to zařídíV

Díky, hezký den:-)

2 0
možnosti
Foto

Jane, můj první pes se jmenoval Ben a byla to kolie. Všechno s ním bylo nádherné. Stáří ale je vždycky problém a zvlášť když nemůžeš pomoci. Ale nikdy na toho "lumpa" nezapomenu a mé děti také ne. Děkuji za nádherný článek a příště mi, prosím, pošli kapesník...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

To musel být krásný pes, Marceli. Díky za nakouknutí, hezký den:-)

0 0
možnosti

Bene, za Duhovým mostem mám toho nejskvělejšího parťáka a kamaráda, vlčáka Šarika...čeká tam na mě. nedokázala jsem si pořídit dalšího psa. Nebyl by to Šarik a já bych ho z něj dělala. To by nebylo dobrý,proto mám 8 koček, abych nebyla smutná a měla přitom kolem sebe chlupaté kamarády.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.