Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nakonec ale Honzo, je to fakt. Víš co stojí dneska ani ne blůzky, ale podprdy?;-D

1 0
možnosti
Foto

J63a79n 26P35r19a24ž37á44k

27. 10. 2017 20:06

Spíš tuším, Ivko. Sofie, teda vlastně Soňa si je kupuje sama, já bych se nemusel trefit:-)

1 0
možnosti
Foto

R^hlavní je že člověk má na co vzpomínat;-D

a ta číča vypadá tak spokojeně a přitom vznešeně-hotová kočičí královnaR^

škoda že jste nebyl na Martině autogramiádě-měla jsem pro vás tu knížku co jsem vám jednou slíbila-tak někdy příště:-)

1 0
možnosti
Foto

J39a92n 20P43r57a88ž86á80k

27. 10. 2017 18:03

Diky za nakouknuti, Libu. Madla vypada nevinne, ale pritom to byla pekna divoska a lovkyne. Mrzi me, ze jste tu knizku brala zbytecne, priste se, domluvime radeji predem. Preji hezky vecer, na knizku se tesim:)

0 0
možnosti
EB

krásná, velká, mourovatá a zásadová kočka :-) ona věděla, že to ještě není ta pravá pro jejího páníčka :-)

1 0
možnosti
Foto

J85a31n 31P72r27a76ž47á59k

27. 10. 2017 13:37

Musela to tušit. A zasáhla v pravý čas:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, krásně se to vzpomíná, což?;-)R^

1 0
možnosti
Foto

To každopádně, Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

úplně nejdřív jsem si myslel z nadpisu, že to je nějaká skrytá narážka na Liberec:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tam ale byly kočky jen dvounohé:-)

1 0
možnosti
JH

zatímco dříve byly červené knihovny, nyní vidím kočičí knihovny..

0 0
možnosti
Foto

Kočka je parťák nejlepší! Dobře Ti Jane poradila a zařídila. Nekoupila ji, čistě náhodou, maminka?;-D

1 0
možnosti
Foto

Určitě věděla víc než já a potřebovala mě k tomu dostrkat:-)

0 0
možnosti
PL

Hezky prožité i napsané.

1 0
možnosti
Foto

Hezky napsáno, Honzo.

To já se v roce 1970 seznámil se svou budoucí bývalou manželkou a měli jsme se "hodně" rádi (čti často).

A v počátcích známosti jsem s kamarádem Mirkem zašel ke Glaubicům na pivo, točili 12 Smíchov a z automatu jsem ji zavolal.

Byla mužské společnosti chtivá a tak tam za necelou půlhodinku byla. A ještě ani pořádně nedosedla na tamější lavici a moje levá ruka ji bleskurychlý hmatem rozepnula podprsenku a ona zase musela na WC se "upravit".

Jo, bývávalo veselo.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, asi jsi byl v tom podprsenkovém sportu zručnější, já to musel dlouze cvičit. Ale je to hezké cvičení:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.