Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H53a21n24a 22V13l22k46o46v84á

24. 9. 2017 21:38

"Krhounku, nechtěl bys dnes u nás rejsovat?" má mnoho alternativ. Ale je to tak nějak přirozené a v -nácti milé.

Jen jsem si u té příležitosti vzpomněla na jednoho zdejšího blogera, který už ve svých (podle fotografie) třiceti trpí takovou nenávistí k ženám, že zřejmě něco podobného (a nejspíš mnohem strašnějšího) zažil na vlastní kůži.

1 0
možnosti
Foto

Hani, záleží na povaze. Jirku tahle drobná ťafka poslala tím správným směrem, jiný by po ní mohl zatrpknout na celý život. Záleží asi na tom, s jakým nadhledem je člověk schopný nazřít sám na sebe.:-)

1 0
možnosti

Jene, zajímavé a zároveň zábavné počtení:-)Nevím, jestlipak víš, že o tom "horním" vědci napsali kilometry pojednání, proč tomu tak je, (tedy fascinace heterosexuálních můžů ženskými ňadry) ale ani v jednom nejsou pořádně zajedno. Shodují se jenom v tom, že to do mužských genů z reprodukčních důvodů (předávaní genů dalším generacím) začala zakódovávat příroda, podle jedněch to začalo pár settisíc let po začátku existence homo erectus, tedy už asi před 1 milionem 800 000 lety, podle jiných je to mnohem pozdějšího data Takže sem se pustil do trochy amatérského vědátorství uprotřed Tvého humorného povídání. Jo, a ještě jedna zajímavost z antropologických studií - na zemi existují i kmeny, jejichž muži vůbec nejsou nadšeni velkými ňadry, spíše je to u žen jejich kmene mínus. :-)

1 0
možnosti
Foto

Vidíš, Dane, tušil jsem, že to nebude tak jednoduché, ale takhle vědecky jsem to nepojal:-)

0 0
možnosti

Hezké počteníčko R^

1 0
možnosti
Foto

Moc milé počteníčko, akorát jsem si ho vylepšil svou drobnou nepozorností.. Četl jsem v tom závěru, že ty ženy pohledem okusujeme (místo okukujeme) ze všech stran.. ;-D R^

1 0
možnosti
Foto

Byť sebeněžnější okusování by už nejspíš neprošlo. Okusovaná by se bránila a vlastní by potom vytvořila tichou domácnost.;-)

0 0
možnosti

;-D pánové, už nejste žádní zajíci, tak byste mohli vědět že horňák/dolňák záleží hlavně na tom z jaké strany se na objekt díváme

2 0
možnosti
Foto

Odspodu nebo shora;-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, napsal jsi zajímavé čtení i pro pobavení. R^

2 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že pobavilo, Pavle:-)

1 0
možnosti

Díky za pěknej příběh :-). Chudák J., jeho erekce se jistě u plotny vypařila, jak ta voda z hrnce. No, já se přiznal k tomu "komplexňákovi" už minule. Tak jen dodám, že jsem navíc taky dost romantik, ale hlavně..pokud dáma má sice vše úpně dokonalé, na svém místě atp, ale v hlavě prázdno, tak mě přestane bavit, ještě než k čemukoliv vůbec může dojít. Hezkou, i když zamračenou neděli všem.

1 0
možnosti
Foto

Aspoň kousek romantiky je třeba, Bedřichu, dámy to rády ocení. A s tím prázdným mozkem máte pravdu;-)

Hezký den i Vám:-)

1 0
možnosti
Foto

"Podobojí" je takový rozumný kompromis, myslím. Jedostranně zaměřenej člověk by se ochuzoval o jiné možnosti.;-)

Ta gulášová historka se mi dost líbí. Za hrdinný postoj jste měli Jirkovi odpustit aspoň půlmetru piv. ;-D;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Pavlí, na to on byl příliš hrdý. A bylo zajímavé, že i když ho Majka pěkně vypekla, tak pak si ho začala vážit (jako kamaráda).:-)

1 0
možnosti
Foto

Ten guláš mě vzal za srdce:-)R^

1 0
možnosti
Foto

...a já dneska modelovala jahodové knedlíky...:-(:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,93
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.