Diskuse

Co je víc, bezpečnost na silnicích nebo zájmy majitelů billboardů?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teď možná billboardy snad i odstraní, pak budou tahanice o to, kdo postupoval neoprávněně...

Mně osobně vadí obrovský stromy na kraji silnice, jednou jsem do takové lípy narazila.

Ani nechci vzpomínat, měla jsem prostě štěstí.

Hezký víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ještě, že to dobře dopadlo. Přeji též krásný víkend:-)

1 0
možnosti

Jsem zvědavý, jak rozhodne ústavní soud.

1 0
možnosti
Foto

To já taky, Pavle.

0 0
možnosti
Foto

Byly jednou billboardy také podél silnic, se bude nevěřícně po delší době psát R^

1 0
možnosti
Foto

R^jestliže měli pět let na soudní stížnost a nic nedělali a teď tahle teatrální gesta tak je to dětinská reakce-navíc špatný signál společnosti že zákony někdo dodržovat musí a jiní si myslí, že si mohou dělat co chtějí

3 0
možnosti
Foto

Přesně tak, díky.

0 0
možnosti
Foto

Daleko víc smrtelných nehod je způsobeno nárazem do stromu. Co takhle pokácet všechny stromy kolem silnic do 50ti metrů ? ;-D

Tento zásah do majetkových práv lidí, co ty billboardy provozují, je nemravný a nelze ho ospravedlnit žádným vyšším účelem, nebo zájmem.

2 3
možnosti
Foto

Srovnávat billboardy se stromy mi nepřijde zrovna trefné, stromy totiž neodvádějí pozornost řidičů.

A pokud jde o tu nemravnost, ani mně se nelíbí neustálé další a další omezování svobod a vlastnických práv. Jenomže tady jde o lidské životy a nadřazovat práva jednotlivců nad lidské životy připadá pro změnu nemravné mně.

3 0
možnosti

stran ty bezpecnosti mas, Honzo, recht

nemeli to ale ti zodpovedni vubec nechat tak blizko silnic stavet

ale jinak...prijde mi to zase jako omezovani

p.s. a navic: ty vlajky kolem silnic se mi fakt libej - kdyby takhle jednoduse komunikovala v ramci volebni kampane nejaka partaj, bylo by to fajn

2 0
možnosti
Foto

Jo, ty vlajky rozhodně neodvádějí, ale kdyby tam zůstaly, nevyřešilo by to problém těch tyčí pod billboardy, do kterých občas někdo vletí. Jinak je to omezování, to máš pravdu, Marku, ale na druhé misce vah jsou lidské životy.

2 0
možnosti

D26a52v33i92d 96V93l94k

1. 9. 2017 13:39

Honzo on je to problém. Na dálnici by nemělo být nic, to je jasné ,ale jak chceš podnikat bez reklamy. Já jsem v odlehlé ulici,když mi sundají cedule co si platím u silnice (2 třída) tak jsem v háji Takže ono to má vše dvě strany.

4 0
možnosti
Foto

Davide, tohle chápu. Ale na druhé straně dnes lidé hodně hledají zboží na internetu, tam může být reklam, kolik chce. A také v různých TV stanicích, rádiích a podobně. A taky si myslím, že něco jiného je obrovský billboard u dálnice a reklama přímo na firmě, která prakticky nestrhává pozornost řidičů.

1 0
možnosti
Foto

Nevím jestli vůbec existuje alespoň jedna jediná nehoda "zaviněná" billboardem.

0 0
možnosti
Foto

Dejte si do vyhledávače frázi "nehoda billboard" a hned budete vědět.

0 0
možnosti
Foto

bych to Honzo rozšířil....co je víc, společenský zájem nebo zájmy lobistů, finančních skupin...:-/

4 0
možnosti
Foto

Tak nějak, Jaromíre;-)

1 0
možnosti

P27e57t73r 45T15o67m48e33k

1. 9. 2017 12:55

Já si nemůžu pomoct, mně to přijde ze strany těch, kteří se chtějí na bilboardech předvádět jako úplně nesmyslný boj. Neznám jednoho člověka, který by na základě něčeho, co mu je mu tímto způsobem vnucováno, reagoval nějakým zájmem. Na tom vydělávají jen ti provozovatelé bilboardů, kterým ti hlupáčci platí. Za nic.

4 0
možnosti

Nikdo vám většinou nepřizná, že nakupuje pod vlivem reklamy. Jenže pak zjistíte, že tenhle má počítač z Alzy, támhleten sekačku z Mountfieldu, jiný zase přešel od Spořky k Airbank....

0 0
možnosti