Diskuse

Chlapi jsou lenoši a všechnu práci nechávají na ženských

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

'' Proč by to měl dělat muž, když to zvládne žena'', praví čínské přísloví. Moc jsem se tomu smál, když jsem to onehdy někde četl. Poté jsem to vtipně použil při rozhovoru s ženou a musel jsem potom jít věšet prádlo.

1 0
možnosti
Foto

Holt chybama se člověk učí a každý si musíme aspoň jednou naběhnout;-)

0 0
možnosti

No ... také jsem si musel doma odlovit myši sám .-)

1 0
možnosti
Foto

Tak vidíš, Michale:-)

0 0
možnosti
Foto

Muž a kocour jsou lovci, žena a kočka to připraví ke konzumaci, myslím R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak nějak by to mělo být, Horste:-)

0 0
možnosti

Kocouři myšky loví a nosí je jako dárky..dostávám pravidělně myšky,když dorazím ke kamarádům a jejich pruchatej kocour Kamil mne zásobuje,protože mu přijela oblíbená teta, co mu vozí dobroty....

2 0
možnosti
Foto

Mají zkrátka uznání, Šárko:-)

0 0
možnosti

Kvůli myším, které nám hrdě nosí na práh, odpouštím naší Stázince slepejše, které občas přitáhne až do obýváku. Ještě trochu živé! Jen kdybychom jí uměli vysvětlit, že jedny ano a druhé ne, ale všechny vždycky až po smrti. Kočička je to ovšem jinak miliónová. Pane Pražáku zdravím :-)R^.

1 0
možnosti
Foto

Nikdo není neomylný, paní Dano, i kočka se občas splete a uloví něco, co by neměla:-).

Hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Právě mi sousedka oznámila, že "už jsou tady". Takže máme ty malé šedivé potvory zase v baráku a ani jsme k tomu nepotřebovali kočky. Ty Tvoje jsou však bezkonkurenční;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Už se asi stahují z polí, Jitko. Nechceš půjčit Santíka?:-);-D

1 0
možnosti

To je tedy smělý název blogu:-)))

Ale tak to není, Honzo, že?

Myslím, že je to u čtyř- i dvounožců individuální záležitost.

3 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Marie, je to v lidech. Vlastně v kočkách:-);-D

1 0
možnosti
Foto

R^I čtyřnohý kocour se dá vychovat k práci.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to radsi nerikej Plysackovi, mohla by ses pak o nej omylem skrabnout. Nebo mozna i kousnout:)

1 0
možnosti
Foto

Tak to asi záleží jakou práci. Třeba lov potravy (v lednici) klidně zvládnou sami, někdy i galantně uvaří a o špinavé nádobí se velkoryse podělí se ženou, aby jí to nebylo líto.;-) Jak je to s kočkama/kocoury a myšima, to nevím. Ráda jsem se dozvěděla něco nového.R^:-):-)

1 0
možnosti