Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moje holky, mě pořád kontrolují s kterým čtyřnohým jsem jim byla zase nevěrná a veterina ojej.....8-o

1 0
možnosti
Foto

Dani, asi je to všude stejné:-)

0 0
možnosti
Foto

Fotky parádní a povádní taky. :-)

Ale na veterině to asi muselo být pěkně hustý, že od tý doby jste nenapsal ani čárku...

;-D

1 0
možnosti
Foto

Na veterině byla překvapivá pohoda, Rózka i Santík se ukázali jako vzorní pacoši, takže by článek ani neměl tu správnou šťávu. Holt se mi pomstili a vzali vítr z plachet:-)

0 0
možnosti
Foto

Závidím kočkám - ČTYŘNOHÝM - že jsou fotogenické už hned po probuzeníR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, ty dvounohe jsou take, jen si to nerady priznavaji:)

0 0
možnosti
Foto

R^... a už se těším na zážitky z veteriny;-)

1 0
možnosti
Foto

Verim, ze kocky podaje report, Jitko:)

1 0
možnosti
Foto

Jene, doufám, že jste veterinu přežili, mívám také jisté zkušenosti ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, teprve nas to ceka, jdeme na 10.hodinu, tak drz palce:)

2 0
možnosti
BK

Krásný HonzoV:-). Dnes jsem měla zážitek se žárlivostí: náš pejsek byl celý pryč z toho, že jsem si vytáhla z přenosky Izáčkova nového kamaráda- afrického šneka Toníčka;-D. ( Tihle šneci- a nikdy bych tomu bývala nevěřila, jsou strašně milí a umí se chovat i přítulně). Skippy byl celej nervozní a domáhal se pozornosti:-).

1 0
možnosti
Foto

Je, Beo, urcite znas Jamese Harriota a jeho klasicke zvireci knizky. Tam jsou krasne popsane priklady zarlivych ctyrnozcu:)

0 0
možnosti
Foto

Tak nech to zajtra dobre dopadne, Janko, a hlavne sľúb svojím kočkám, že už im budeš verný:-)

1 0
možnosti
Foto

Budu se snažit, Janka, to slíbit mohu:-) Pokud jde o zítřek, bude to pouhé očkování, i když ani to se nemusí obejít bez protestů. Ale Sanťas to snáší vcelku dobře a Rózka zatím, co ji máme, tak na veterinu nemusela. Tak uvidíme:-)

0 0
možnosti
Foto

Za to bys zasloužil zdrápat..tak to hlavně přežij,ale já jsem s nimi;-D

2 0
možnosti
Foto

Vůbec se Ti nedivím, Šárko;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DA přijdeš sem ještě?;-)

1 0
možnosti
Foto

Leckam, kde jsou kočky, Klári:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,47
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.