Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezké, Šumavu já mohu.

0 0
možnosti
Foto

Na Šumave som bola len 2 krát, jedenkrát krátko a druhýkrát sme chceli na dlhšie, ale vytrvalý dážď a zima nás vyhnali. Zaujímavé, že ešte na Lipne bolo leto a potom za Šumavou tiež:-)

Tak som si aspoň u Teba, Janko, pozrela, o čo som prišla.

1 0
možnosti
Foto

Však to ještě můžeš dohnat, Janka:-)

0 0
možnosti
Foto

Byl za svou láskou a se svou láskou, která ho naštěstí opustit nemíní.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Honzo, krásné fotky. Mám to stejně, přírodu obdivuju všude je něco krásného. Na Šumavě jsem nebyla, ale nevadí ráda, jsem se podívala aspoň s fotek.Děkuji za výlet.V

2 0
možnosti
Foto

R^Honzo, krásný a trochu závidím, protože já tam nikdy nebyla;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to se dá snadno napravit:-)

1 0
možnosti
Foto

Šumava je nádherně divoká jak lehká holka, ale i cudná jako panna. Já mám v lásce Lužické hory a Jeseníky. Několik desítek let se tam pravidelně vracím a vždy najdu něco nového. Můj manžel miluje Brdy a Skryjsko. Zkrátka stará láska nerezaví.

2 0
možnosti
Foto

Jano, ona je ta naše země krásná celá:-)

0 0
možnosti
Foto

Na Šumavě je dolina... to si mé dcerušky jako děti každou chvíli zpívaly, hlavně při přesunu někam autem. Honzo, děkuji za povedené fotečky!!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, jsem rád, že se líbilo, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Staré lásky nerezaví, Honzo R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Žádné staré lásky nerezaví, Ivko:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,15
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.