Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle byla jen raková legrace, to skutečně nádherné udělá Soňa;-)

0 0
možnosti

Kvilda je vždycky dobrá volba. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kočky.;-D;-DR^ A vyhlášenou pekárnu si pamatuju. To už je let...;-)

1 0
možnosti
Foto

Pekárnu ano a pivovar ne?;-) Ale možná Tě omlouvá, že tam v té době ještě nebyl:-)

1 0
možnosti
LM

moc pěkné, jak foto, tak i komentář. Dokonce ty dobroty k tomu pivu, co byly na tabuli, hm..hm.. asi by tam hledal partner mě.;-D A kočky jsou fakt R^.

1 0
možnosti
Foto

Lucie, tak to je možnost, kterou jsem trapně opomněl;-)

1 0
možnosti
Foto

kočky! Jo! A moc pěkný i jinak! R^

1 0
možnosti
Foto

J57a98n 33A57n68d63r90l63e

12. 8. 2017 21:29

Moc pekne Jene, vloni jsme tam byli s Ivankou a spol a moc se nam tam libilo, jak by ne vzdyt jsem rozeny Sumavak, ale toho pivovaru jsem si moc neuzil, zaprve Ivanka jeste nemela RP a take to byl nas vychozi bod pro turu, teda prochazku po okoli :-)

P.S.: za tyden varazime na dalsi turu z Kasperk a tam jsou take pekna mista! R^V[>-]

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ač jsem se narodil, jak napovídá moje příjmení, Šumavu mám hrozně rád:-)

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že rozumná žena svému protějšku občas ten zlatavý mok dopřeje.;-) Šumavské přírodě (pokud je muž alespoň trochu "přírodní" typ) pivo konkurovat nemůže.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Obé je příroda, Pavlí, takže se to dá dobře zkombinovat:-)

1 0
možnosti
SH

Já Kvildu znám. Kočky nemají chybuR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Kočky jsou kočky, o tom žádná:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,45
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.