Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-Dtak to si klidně nechám ujít:-)

1 0
možnosti
EB

jestli ono jádro nebude v tom, že někdo se rád předvádí a někdo je spíše introvert, bez ohledu na orientaci. obecně jsem toho názoru, ať si každý žije po svém, když tím neubližuje nikomu - ani sobě samému. naše společnost pokročila o hodně velký kus v toleranci a vnímání přijatelných odlišností. až opravdu nebude nikdo řešit, kdo je gay/lesbička/hetero, budou Pride pochody jen zábavou a ohňostrojem výstředností - stejně jako karneval v Riu. přemýšlím, nakolik je můj názor ovlivněný tím, že jsem zatím potkala jen zcela normální a pohodové lidi z obou spekter - jak LB, tak gaye. ale asi nepříliš. když je někdo nesnesitelný/pitomec/hysterik, je celkem jedno, na které straně plotu hospodaří ;-D

3 0
možnosti
Foto

Tak to je, Evi, v lidech jako takových a ne ve škatulce, kterou "obývají":-)

0 0
možnosti
JR

J48a40r77a 80R66a22n90k

7. 8. 2017 20:23

Ja nevim, tady byla "parada" vcear ve Vancouveru a podle vseho velice uspesna, dostavilo se na desetitisice lidi a vse probehlo v klidu, navic pro mesto je to miliony $, diky navstevnikum a pokud vim, tak prodejci a restaurace si nestezuji, naopak. Spousta bandu s hudbou a rozesmate obliceje.

2 0
možnosti
Foto

Pokud to všichni dokážou brát pozitivně, pak pohoda. Třeba k tomu taky jednou dozrajeme:-)

1 0
možnosti
JB

Nikdy jsem s homosexualitou některých spoluobčanů problém neměla. Lidi jsou různí, až nejrůznější, ale pak jsem musela v rámci pracovních povinností přicházet do styku s jedním mladým gayem. Nevím, jestli zrovna jeho sexuální orientace byla příčinou toho, jak se choval, ovšem byl vcelku prototypem afektovaného, hysterického gaye, který dokázal během pár měsíců popudit i ty nejtolerantnější spolupracovníky. :-/

Dnes jsem četla, že homosexuálové a lesby nevyžadují toleranci, ale respekt. Mně však přijde, že to mají trochu popletené. Nemůžu automaticky mít respekt k někomu jen proto, že má odlišnou sexuální orientaci. Respekt si musí každý jednotlivec zasloužit. Tak má můj respekt Martina Navrátilová, nebo Elton John, nebo Ian McKellen, atd. A spousta jiných jich můj respekt nikdy mít nebude. Zrovna tak jako spousta lidí s běžnou heterosexuální orientací.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. V této souvislosti mě napadá taková jazyková zvláštnost, různé významy slov "mít respekt" a "respektovat." Mám respekt vůči lidem, kteří něco dokázali, jinak řečeno si jich vážím. Naproti tomu respektuji něco, z čím třena nesouhlasím, například opačný názor zde v diskusích (samozřejmě pokud jde o názor, nikoli o výkřik typu "to je blbost," bez uvedení nějakého argumentu). A tak mě napadá, že by to celé mohl být tak trochu jazykový omyl, v němž těm lidem nejde o respekt, ale o respektování. Omlouvám se, že jsem se poněkud zakecal;-)

1 0
možnosti
PK

,,,,,,,škoda že se k Vašemu článku neměl čas vyjádřit pan Halík,,,to by zazněly ortodoxní názory rádoby křesťana...

2 0
možnosti
Foto

Ten má jiné starosti než číst články nevýznamného blogera;-)

0 0
možnosti
JL

Přej, a bude ti přáno.

5 0
možnosti
Foto

Však Jirka jim to přeje a Jarda asi taky, akorát, že tam nepůjdou. U mě platí totéž:-)

1 0
možnosti
Foto

Vaše volba někam nejít a volba někoho jiného se naopak zúčastnit je svobodná volba jednotlivce. Mně je úplně jedno proč tam nejdete vy, Jarda a Jirka. Prostě nejdete. Někdo jiný má potřebu uspořádat takovýto pochod či jak to nazvat a další se ho jen zúčastní. Další mají právo proti tomu protestovat, samozřejmě nenásilně. A díky bohu za možnost té volby. Jen bychom si ji měli hlídat, protože v poslední době nám ty osobní svobody nějak ubývají.....

5 1
možnosti
Foto

Jo, tak to máte pravdu, Tomáši.

0 0
možnosti
RJ

No, já si jdu pustit Zvíře s J.P.Belmondem. Jeho skvěle zahraný (a Krampolem dokonale nadabovaný) Bruno Ferrari nikdy nezklame... :-)

2 0
možnosti
DV

D40a74v90i67d 35V87l75k

7. 8. 2017 12:16

Žij a nechej žít:-)

4 0
možnosti
Foto

Davide, já je přece nevraždím;-D:-)

0 0
možnosti
Foto

Nepujdu tam take, ale ta akce me nijak nepopuzuje. Kdyz muzou existovat karnevaly, kde se pari jenom tak. Nebo mezinarodni den zen, kde se slavi, ze je nekdo zena. Tak za me muze existovat i Prague Pride, kde se urcita cast tehle komunity realizuje po svem. Preju jim prima kalbu a hezkej pruvod.

4 2
možnosti
Foto

Tak s MDŽ bych to asi nesrovnával.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,07
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.