Diskuse

Počkej, dvounožče, my ti to pěkně spočítáme

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jeeee...to mi připomíná můj pracovní stůl... kočičí kalendář, kočičí hrnečky, dřevěná kočka:-).

0 0
možnosti

Jeee, to mi připomíná můj pracovní stůl.... dřevěná kočka, kočičí kalendář, kočičí hrnečky:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)kočky jsou bezva...všechny;-)

1 0
možnosti
Foto

Dokonce i ty dřevěné:-)

0 0
možnosti

škoda, že mají ve zvláštní škole prázdniny, takže jim to nemohu přeposlat od kočičího myslitele..-.-.

0 1
možnosti
Foto

...a proč to tedy čtete, když vás to tak irituje?

0 0
možnosti
Foto

;-D

Ale nejhezčí jsou stejně ti dva vaši domácí;-)

2 0
možnosti
Foto

Jsou krásní, Šárko, ale nepřeháněj;-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Alespoň teď vím, proč bývá v té práci tak dlouho. Tolik koček, Maruška a ty její příběhy...Budu se nad tím muset zamyslet;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Jo, jo...říká se, že pachatel se "práskne" sám! :-D:-D

2 0
možnosti

Tak já bych si touto cestou dovolila Santíkovi a Rózce pogratulovat. Z toho, co jsi napsal, Honzo, je naprosto jasné, že si tě v rekordním čase a dobře ochočili.

A propós - máš kočičí kravatu?:-))

2 0
možnosti

R^Kočkohrátky nikdy neomrzí, bo jsou to bytosti vynalézavé V:-)

1 0
možnosti
Foto

Aby nebyly, kdyz jsou to kocky. Hezky den, Jani:)

1 0
možnosti
Foto

Že ona je tahle diagnóza dědičná? :-D :-P

2 0
možnosti
Foto

Lucko, tak za tuhle genetickou zatez se ti omlouvam:)

0 0
možnosti