Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZR

Žížala - to je ještě v pohodě. Mně přinesla slepýše a ještě se divila, že nemám radost:-)

1 0
možnosti
ZR

A... pardon, to patřilo k článku o žížale....

1 0
možnosti

Děláte radost všem baculkám. Vy i Ewička Farná. Díky. Pěkné poleženíčko u vody. :-)R^

2 0
možnosti

Honzo, to se bezva čte!:-) Věčný problém: někdy je něčeho málo, a někdy moc:-D

(písničku i E.Farnou mám ráda - dobrá reakce na bulvár)

1 0
možnosti
Foto

Tak to mě těší, Marie:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Něco podobného mám doma. Starší jednadvacetilá dcera měří 155 cm a váží 46 kilo, mladší už ve třinácti měří 165 a váží 60. Nějak to zatím neřeší...

1 0
možnosti
Foto

Tak to je dobře, že to neřeší, Hani:-)

0 0
možnosti
Foto

Mám, mám.... a už se tím netrápím, společně s písničkou to fajn ladí, hlavně neztratit úsměv, než kila, to by byla tragédie;-DHonzo, hezky sepsánoR^

1 0
možnosti
Foto

Ano, Jitko, úsměv je třeba vždy:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak lidi jsou holt různí: dlouhý, široký, tenký, tak akorát... záleží, jestli se s tím dokážou srovnat. Někdy může zasáhnout lékařská věda, jindy dřina v posilovně, ale zkrátka, co nám příroda nadělí, to máme, tak nač to zbytečně řešit a trápit se.R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsano, Pavli:).

0 0
možnosti
Foto

Nemám!;-D;-D;-D Tahle písnička mi už leze na nervy, jak ji pořád hrajou. A větší pozadí frčelo už v době největší slávy Jennifer Lopez.;-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Frčelo, nefrčelo, u nás kluků je to otázka individuálního vkusu, který módě nepodléhá:-)

1 0
možnosti
Foto

Hmmmm kdoví co by si zpíval, ten můj..netuším, ale zpívá rád....;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Dani, o Vás určitě něco krásného:-)

1 0
možnosti
JS

R^kofolou zprofanované heslo "když ji miluješ, není co řešit" zkrátka sedí, Jeníčku V

Užívejte si doma báječný večír :-)

3 0
možnosti
Foto

A to je správné heslo, Jani. Díky, krásný kočkovečer.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS