Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BL

Bože, laskavě mi dopřej takhle jednoduché přemýšlenií...

1 1
možnosti
Foto

Si je doprejte sam, nic vam v tom nebrani. Nebo ano? ;)

2 0
možnosti
VH

Zase to mají manželé jednodušší s dárkama co se týče oblečení...:-). Jinak souhlas, bubáci patří do pověstí a pohádek.

3 0
možnosti
AT

Eee ... nějaké nové nařízení, že se mají ženy zahalovat? Něco mi uniklo?

1 0
možnosti
Foto

Ne, proc? Leda tak v chorvatskych mestech.

0 0
možnosti
DP

R^I když Ti dávám karmu, mám přece jenom jenu připomínku. Samozřejmě, i mně se letně a vkusně oblečené dívky a ženy líbí, o tom žádná. Ovšem , alespoň tady u nás, a zvláště v našem dost bohémském městě, jsou k vidění kromě vkusně letně oblečených dívek a žen i dívky s propírcovanými rty nebo nosem, módně roztrhanými punčochami, a nebo zase módně roztrhanými džínami či troskami džín. Včera sem viděl jednu skoro obézní dámu už tak kolem padesátky, což by samo o sobě nevadilo, i starší ženy, mají svoje kouzlo a krásu, ale ta paní byla nacpaná do zatraceně krátkých kraťasů, které byly zařezané do stehen , jedno stehno potetované, druhé ne. Abych pravdu řekl, než tak vyšnořené dívky a dámy, to už se raději podívám na nějakou v muslimském šátku. Samozřejmě ti "bubáci" či lépe řečeno bubáčky v černých nikábech, i tady se sem tam uvidí, to už je jiné kafe, to už zase raději vidím nějakou v těch roztrhaných džínách. Takže všechno je relativní.;-)

1 0
možnosti
Foto

Dane, budme shovavi a berme to tak, ze i ta silna a potetovana se treba nekomu libi:)

0 0
možnosti
Foto

Člověk si má vybírat, co jeho oku lahodí a Ty na to jdeš Honzo dobře, navíc krásně letně;-);-DR^

2 0
možnosti
Foto

Však je léto, Jitko, budiž ono pochváleno:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hned jsem věděla, že bys nechtěl přijít o pohled na letně vymóděné holky.:-) Ale víš kolik času by některé ušetřily při výběru oblečení?;-);-D

2 0
možnosti
Foto

No, ale zas byste přišly o tu radost z vybírání;-)

1 0
možnosti
Foto

A tak já si umím představit, že jsou lidé, kterým by se víc líbilo, kdybych se místo "na Adama" chodil do řeky koupat zahalen v černém rubáši. :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to určitě platí i o mně;-)

0 0
možnosti
JS

R^;-)každému po čem touží a kam jej to táhne, Jeníčku. Pak je svět v pořádku:-)

Já dnes měla v kousavě ledovém větru kolem ramen a těla omotaný šátek, protože jsem ráno nedocenila chlad a měla jsem husí kůži úplně všude ;-)

2 0
možnosti
Foto

To ano, ale určitě Ti strašně slušel:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.