Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H86a49n74a 37V38l13k69o61v46á

15. 7. 2017 18:00

R^Někde je to skoro jako u nás...:-)

0 0
možnosti
Foto

Mam rada takuto poulicnu anonymnu atmosferu. V niektorych krajinach fotenie nemaju radi, ale su taki sikovni, co tak natocia fotak, ze to vyzera, ze fotia nieco ine. Ja to tak neviem, mne by sa mozno omylom podarilo selfie:-)

1 0
možnosti
Foto

Janka, díky za nakouknutí. Některé obrázky jsem fotil s dost vysokým zoomem, takže ti lidé ani neměli tušení, že je někdo zabírá a tvářili se přirozeně.

Měj krásnou neděli:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný fotkyR^, doufám, že jste si to na ostrovech pěkně užili!:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlí, díky. Bylo to moc fajn, ale strašně rychle to uteklo a pozítří už zase do práce:-):-(

0 0
možnosti
Foto

Jak jinak, než palec nahoru. Moc hezké ta dvojice mně zaujala skoro nejvíce, která fotka má prvenství, lze lehce uhodnout.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Dani, právě proto jsem ji tam nechal, i když je rozmazaná. Přišlo mi, že má v době nejvíc lidskosti:-)

1 0
možnosti

Shlédl jsem, přečet a ve svém přesvědčení jsem utvrzen ! Pokud možno, (zejména pak mladí), cestujme. Mé nejlepší zážitky jsou z Ruska a Číny. Utrhnout se od průvodce např. z návštěvy "Vzorové rodiny" a pronikat do bočních uliček. O b j e v !! Všude žijí lidé ! Sice vypadají i jinak - ale pořád je tam muž, kterého bolí zub a trápí se s ženou. Žena řeší muže a děti ... Děti si hrají i mezi pneumatikami - jsou veselé ... Nikdo z nich nechce žádné zlo - chtějí normálně žít. Jsou to, lidé ! ...

3 0
možnosti
Foto

Střípky ze života. :-) Na mobilu mi nejde udělat palec, tak to musím napsat, že ho dávám nahoru. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Diky, Klari, posilam tez jednoho mobiloveho smajlika:)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ta naditá rudovláska se mi moc líbí. Děkuji!R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, ta je i na me, milovnika baroknich tvaru, trochu moc. Ale mam z tehle cesty podobnych typu vic, tak postupne pro Tebe jeste nejake dam do clanku. I kdyz ty uz nejsou az tak vyrazne;-)

0 0
možnosti
Foto

podívejme kam jste vyrazili...to já nemůžu, leč anglicky umím je KO a OK tak mi nezbývá než ulice místní...nijak si však nestěžuju, dnes máme na náměstí pivní, gulášové a buchtové slavnosti.:-)

1 0
možnosti

Vy se tam máte!:-))) Tak si to pěkně užij, Jaromíre!

0 0
možnosti
Foto

Diky, Jitko, hezkou sobotu:)

1 0
možnosti

Honzo, tak to jsou fakt skvělé fotky!

Díky, že jsi to sem dal. To člověk normálně neuvidí. Moc pěkné záběry.

1 0
možnosti
Foto

Diky, Marie, spis obycejne:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.