Diskuse

Týden bez

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, právě jsem si to taky na týden vyzkoušela (dnes jsme se vrátili z dovolené), nebylo to až tak hrozné, ale rovnou se přiznám, že jsem dvakrát "zhřešila". 1) Když jsem viděla, že na náměstí v Úštěku mají wi-fi free, pohrdla jsem návštěvou muzea čertů a projížděla jsem si maily. 2) O dva dny později jsem se opovážila si vypůjčit od manžela tablet, abych na FB odpověděla na blahopřání. Nevím, jak se to stalo, ale něco jsem tam blbě zmáčkla a přepnula jsem mu systém do vietnamšitiny. K tomu tabletu se už nesmím ani přiblížit.;-( Tak se holt příště budu muset bez internetu obejít.:-):-):-)

1 0
možnosti

Honzo, dobře jsi (jste) udělali!:-))

Byli jsme i před internetem...ne? :-D

Hlavně, že jste si tu dovolenou užili!

1 0
možnosti

p.s. ta fotka je moc pěkná!

1 0
možnosti
DP

Jene, gratuluji, ze se to dobře podařiloR^ Já se o to koncem září, kdy jedeme na týden "pryč" taky pokusím a místo laptopu (a nevzít laptop bude stačit, já nemám smartphone, takže nebude potřeba oddolávat pokušení) si vezmu pár zajímavých knih. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak počítadlo jsme nebrali vůbec, stejně by na něj nebyl čas. Dane díky, hezky si to v září užij:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, souhlasím a mohu vřele doporučit všem. Ten týden, je nabíjení člověka samého a je to jen ku prospěchu.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

A ku zdravi, Jitko:)

1 0
možnosti
PL

Je zajímavé, že dnes být bez internetu připadá některým lidem jako science fiction.

2 0
možnosti
Foto

Kdyby si to na chvilku vyzkouseli, ulevilo by se jim:)

0 0
možnosti
Foto

Blahopřeji za silnou vůli. A teď ještě Jane řekni, kolik večerů jsi produmal nad tím, jestli Ti něco neutíká na netu? Pravdu prosím;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Marceli, na nejake vecerni dumani o netu nebyl cas. Honem na veceri, vychutnat mistni krmi, pak na pivko a uz spat, neb rano se vzdy vyrazelo brzicko:)

0 0
možnosti
JS

Vgratuluji, Jeníčku tak to má být - o dovolené míti klid R^

1 0
možnosti
Foto

Jedine tak, Jani. Diky:)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, to je přeci jasný, když je to dovolenkování. Mám ji před sebou, sic nevím, zda bude tak, jak ji plánuji, protože pracovní úkoly jsou pracovní úkoly. Ale věřím a doufám. A taky se na nějakou dobu vytratím z virtuálního světa, do světa reality, snů a fantazie. R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tak at se Ti dovca vydari:)

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu Jene, je to závislost se vším všudy. Dá se to sice ovládat - třeba tím, že si na dovolené naordinuji pouze jednu hodinu večer, jinak na "to" nesáhnu.

Těším se na fotky z Walesu.R^

1 0
možnosti
Foto

Tome, je to dobry sluha, ale zly pan. Jakmile mu clovek moc propadne, je ztracen:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.