Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Diky tez vsem, kterym jsem neodpovedel na mile komentare. Mel jsem tyden dovci bez netu:)

1 0
možnosti
Foto

Jasné, aj tak si dobrý, Janko, že si toľko toho stihol a ani slovenský blog si nezanedbal:-)

1 0
možnosti
Foto

Aj ja som tipovala na kaderníčku:-) Vidíš, vďaka okám máš také super známosti:-)

Nikdy si nenatrafil na pedikéra muža? Vôbec sa v týchto profesiách nevyznám, ja som ešte ani len na kozmetike alebo masáži nebola. Keď máme stretko so spolužiačkami, som jediná, ktorá ešte ani len v kúpeľoch nebola. A to som 27 rokov žila v kúpeľnom mestečku (Piešťany). No možno raz sa aj na to odhodlám:-)

1 0
možnosti
Foto

Nevím proč, ale myslela jsem si, že se z "intimních chvilek" vyklube zubařka. Hm, tak "těsně" vedle.;-DR^

1 0
možnosti
PL

Já jsem si myslel, že to nebude, tak jak to může vypadat podle úvodu. Ale opět hezky napsanéR^

1 0
možnosti
Foto

No tušila jsem, že to bude kadeřnice, tak jsem se malinko sekla ;-D Hezký den.R^

1 0
možnosti
Foto

Jen o fous, Dani:). Krasny den:)

0 0
možnosti
Foto

Jendo, poslední větou to nezachráníš! ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

No, jen jsem to zkousel:)

1 0
možnosti
Foto

H36a43n17a 54V66l26k87o83v14á

29. 6. 2017 19:01

R^Tušila jsem s napětím, že jde o pedikúru.... Mám taky takovou paní, (momentálně řeším i chirurgický zákrok) .

Dnes jsem jí volala, číslo neexistuje... Od kamarádky co se s ní zná lépe jsem dostala číslo na jejího manžela (zrušili jim tak nějak bez jejich vědomí pevnou linku) a před chirurgickým odstraněním zarostlého nehtu si nechám zkultivovat nožky;-)

1 0
možnosti
Foto

Ou, tak hlavne at to s tim nehtem dobre dopadne:)

1 0
možnosti
Foto

Teda, četla jsem to jedním dechem a tipovala kadeřnici nebo masérku. Kdyby vám náhodou vypadl ten poslední odstavec, mohlo to být i na pokračování. Super.

1 0
možnosti
Foto

Nemel jsem to srdce Vas napinat rozdelenim clanku, Jani:)

0 0
možnosti

Honzo, ty nás vždycky napínáš, kterou, že to profesionálku zkoušíš!:-D Tentokrát jsem tě prokoukla!:-))

Ale dobré.

3 0
možnosti
Foto

Vsak uz me znas, Marie:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,19
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.