Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dvounožci nic neocení páč ničemu nerozumí;-D

1 0
možnosti
Foto

Obávám se, že máte pravdu, Libuše:-)

0 0
možnosti

kočky nevinnost sama ;-D a myší úlovek je tedy parádní - ten určitě hodně dlouho hodoval na obilném poli, než ho napadlo vlézt Rozce a Santíkovi do výběhu ;-) šikulky kočičí, za nás pochvala ;-) a páníčkovi posíláme opožděnou gratulaci k svátku!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za kočky i za sebe, Evi:-)

0 0
možnosti
Foto

Ještě, že se nás to netýká, Rexík a myši, to se vylučuje;-D

1 0
možnosti
Foto

:-)To jsme si mysleli taky, ale jak se ukázalo, některé myši nemají ani špetku pudu sebezáchovy.

0 0
možnosti
Foto

Naše murinky se také snaží, ráno jsem našla stejnou myš na schodech, Magdu jsem pochválila a ona fakt čekala, že si ji vezmu. Potom ji někam odnesla. Myši tu máme odvážné lezou až do domu, kde na ně nadšeně čeká Miuška. Super počtění JeníkuR^

1 0
možnosti
Foto

Je to tak, ony obvykle na pochvalu nebo ještě líp na odměnu čekají. Díky, Dani, hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, no má pí Columbová přijít na myš , byť by odlovenou tak jsem vdovec ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, snad to nebude tak hrozné:-)

1 0
možnosti
Foto

Tomu říkám načasování, doslova sváteční:-)

Nicméně připomnělo mi to příhodu, kterak had (krajta královská), jehož choval můj kamarád, utekl z terária a vlezl přímo do klece plné myší...

2 0
možnosti
Foto

Neměl rozum - sežral by si všechno najednou a pak by mu nic nezbylo:-)

0 0
možnosti

Před týdnem jsem zjistil, že si mě asi oblíbil kocour od sousedů, jelikož jsem každé ráno našel před dveřmi ulovené myši. Tak jsem mu poděkoval a řekl jsem mu, že se může klidně podělit s někým jiným.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, on Ti možná svou přízeň neumí jinak vyjádřit, tak si toho važ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, to znám. U nás jsou čtyři velcí lovci. Furt nám nosej dárky. A dodatečně všechno nejlepší k svátku! I když...tys už dostal ty myši;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Zuzi, ta myš byla nejlepší dárek:-)

0 0
možnosti
Foto

Tady bylo zásadní pochybení myší, nevzdělaných v zoologii. Řekly si:

"Hele, tygr myši nežere, jdeme na to..."

A bylo.;-D;-D;-D

Je to podobné příhodě na téma, jak je dobré znát další jazyk.

Díky za článek. Potěšil!

1 0
možnosti
Foto

Selhal myší sociální systém - ochrana slabších - ne, to bylo ode mě ošklivé.

Marceli díky, hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Naše líná kočka Blebola /je to staruška na penzi, má cca 15 let/, se myšma už vůbec nezajímá. Má svý granule a občasné podstrojení od paní mámy. U násprostě podobné vzrůšo chybí....R^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, stejné to bylo s naší Lindou - ta nelovila nic:-)

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS