Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzo, dobrá forma, změna je život. Má to spád!:-))

1 0
možnosti
Foto

Marie, jsem rád, že ses tu objevila:-) Díky, hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, rád jsem si přečetlR^

1 0
možnosti
Foto

To mě těší, Pavle. Díky, hezký večer:-)

0 0
možnosti

Pěkně pronesený proslov R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc pěkně napsáno, zase něco jinéhoR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Občas je třeba maličko experimentovat. Jitko, díky, krásný den:-)

1 0
možnosti

Teda- to ale proběhlo rychle a jestli bylo takový horko jako teď, není se co divit.

JinakR^

1 0
možnosti
Foto

V horku se deji veci:). Ludmilo, dik.

1 0
možnosti
Foto

Horste, vzdycky jsem si myslel, ze jsem byl v minulem zivote kocourem, ale mozna to byla kocka (ctyrnoha). :)

0 0
možnosti
Foto

R^A já mám asi uvařený mozek... Musela jsem to přečíst dvakrát.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klari, vubec se Ti nedivim. Ale ted bouri a krasne se na noc ochladilo;)

1 0
možnosti
Foto

To je dialogický monolog. Použil ho třeba J. Čapek.

Gratuluji k literárním vlohám v takovým vedru! R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, takhle učeně to neznám, jen jsem si trochu hrál, to my kocouři rádi. Díky, hezký večer:-)

1 0
možnosti

R^Ten nápa s absencí přímé řeči z protistrany se mi moc líbil:-)

1 0
možnosti
Foto

Dane, dík, jsem rád, že jsi to ocenil. Myslel jsem to jako podtržení jejího vlastního vnímání života:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,07
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.