Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, tis udělal dobře.:-)

1 0
možnosti

Na některé filmy se člověk dívá už jenom kvůli těm hláškám, i když je zná skoro nazpaměť.

2 0
možnosti
Foto

To jo. Někdy si říkám, proč bych se na to měl koukat, když jsem to viděl už mockrát. A pak si to stejně pustím:-)

1 0
možnosti

Je fajn, že máme tak bezva hlášky a že zlidověly...

Je to jako dobré koření. Koření života;-)

2 0
možnosti
Foto

Presne tak, Ludmilo, diky za nakouknuti:-):-)

0 0
možnosti

u nás oblíbená " a ono to šlo. a ono to vždycky šlo!"

1 0
možnosti
Foto

Když běží moje oblíbené hlášky, tak neřeším a nepřepínám, neliju pivo z oken, pojídám sušené švestičky ze zahrádky, atd. atd.

U nás doma se poměrně vžila fráze: ta večeře byla dobrá, taková teplá a nebo: já bych si s dovolením vzal.

:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlí, "já bych si s dovolením vzal" říkáme doma snad denně. Zvlášť kočky to milují:-)

1 0
možnosti

R^ a "U mě dobrý" (mj. film) jak se zelím, tak se šípkovou;-D

PS: "Nechápu, proč zrovna my jsme béčko. Jestli chcete, já to opravím. Opravte to", Ty Honzo nemusíš nic opravovat, snad kromě toho, že v článku a v diskusi máš jiné preference, co se toho kance týče, ale nakonec si dáš rád obojí a na pořadí nezáleží:-)

1 0
možnosti
Foto

Preference jsem musel aktuálně přizpůsobit, abych se mohl vejít do role jak tehdy na to bále, tak tady v diskusi:-). Ve skutečnosti mám rád obojí a preference kolísají podle aktuální chuti:-) Honzo, dík

1 0
možnosti
Foto

článek? to my nesmíme ani naznačovat;-)VR^

1 0
možnosti
Foto

Radi, dík:-) Ale asi jsem natvrdlý nebo jsi mě dostala na nějakou filmovou hlášku, nějak nechápu:-)

1 0
možnosti
Foto

Super článek, u nás se často používá ,,Vlasto nebuď kráva" anebo ,,Jak sa ty ku....šikmooké dozvěděly, že mám cihelňu" hned mám hezčí den R^R^R^R^R^;-D

2 0
možnosti
Foto

No a my tady zas kdysi měli "Hujera." Tak dlouho hujeřil, až dostal vyhazov:-)

1 0
možnosti

Moji favoriti jsou Cimrmani.

"Namydlit a sundat".'.

"Sláva, sláva, sláva --děd nám radu dává". "Ty máš husu kryso, a nic neřekneš. Mám týden housera, a nestěžuji si".

"Jezte, co hrdlo ráčí. Já bych si s dovolením vzal"...a pořád dokola.

Jejich mnoho. Je to fajn, když si hlášky lidi osvojily.

3 0
možnosti
Foto

My jsme jednou cestou busem viděli ulici Petra Bezruče a už to jelo...;-D

Piš, barde, střádej...apod:-)))

3 0
možnosti
Foto

R^Vlasta Burian měl spoustu hlášek nebo slovních hříček...tak třeba z filmu Ducháček to zařídí pravil...Korvetní kapitán byl zloděj...na výtku odpověděl..vůbec jsem neřekl zloděj, ale z lodě:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, Vlasta Burian - Už nejsem vegetarián. Protože jsem četl, že Přemyslovci vyhynuli po přeslici.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.