Diskuse

Vláda už chystá další omezení ve jménu zdraví občanů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdrojem je utajený odposlech na jednání vlády. ʢ;-Dʡ

P.S.: Napíchnutý mobil ministra.

1 0
možnosti

Karma! Ale neměl jste jim napovídat :);-D

1 0
možnosti
Foto

Dík. Stejně by na to přišli sami;-)

0 0
možnosti

Parádní, skvěle jsem se pobavil :-)R^

3 0
možnosti

Jeho partaj dlouhodobě prosazuje rodinnou politiku a on si v tu chvíli představil maminku s malým dítětem, jak se jde naobědvat. Vstoupí do hlučící restaurace, dítko se lekne, znervózní a začne zlobit

Zdroj: http://janprazak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=607233

To mě fakt pobavilo. Poslední dobou jsem přestala chodit do 2 restaurací v okolí, protože v nich zavedli dětský koutek, v jedné dokonce hernu, která ale není uzavřená a umožňuje dětem vzít si tam třeba odrážedlo a drandit po celém lokále. Řev hrajících se dětiček přehluší cokoliv, nevím, jak se jejich matky, které popíjejí kafe a klábosí, dětí si nevšímaje, vůbec vzájemně slyší. Takže představa, jak se dítko při vstupu do hlučící restaurace lekne, znervózní a začne zlobit, mě fakt pobavila ;-D. Restauraci plnou hlučících dospělých jsem při obědě teda nezažila, leda tak nahlas puštěnou hudbu, kterou personál obvykle na žádost hosta ztlumí.

2 0
možnosti
Foto

Tak to nám to pan ministr nějak nedomyslel;-)

0 0
možnosti

J41a14n 93D92ě63t36á24k

6. 6. 2017 21:48

Mýlíte se pane, teď je na řadě bůček a slanina, ale i tak karma.

6 0
možnosti
Foto

Tak mě napadlo - bůček a slanina se bude smět konzumovat pouze před hospodou - aby ta absurdita měla ten správný říz:-P

Díky.

1 0
možnosti

Blbé, ale poučné !

1 0
možnosti
Foto

O Nobelovku jsem tím v žádném případě neusiloval:-P

0 0
možnosti

Přečtěte si "My" od Zamjatina. Tam to už dotáhli do konce. Kdo přežil šíření dobra, je šťastný, svobodný a v bezpečí. Orwella inspiroval, ale rok 1984 je velmi slabý odvar.

1 0
možnosti
Foto

Orwella jsem četl, ale Zamjatina nikoli. Díky za tip:-)

0 0
možnosti

ježiši Honzo,neraďte jim.....;-)

7 0
možnosti
Foto

Už jsem zticha, Šárko;-)

0 0
možnosti

Jejda, toto bych uvítala já. Nesnáším hluk, nikoliv ten provozní. Vím, že je na sportovním utkání, na dětském hřišti......atd. Bohužel na restauracích a obchodech není zvenku na dveřích cedule "tady je kravál" abych věděla, že tam nemám lézt. A co ty maminky s dětmi, vždyť by nemohly celé dny trávit v hospodě.

A teď mne sežerte.

1 0
možnosti
Foto

Ham, mnam, Anezko, to jsem si pochutnal. Preji krasny a klidny hlukuprosty den;-).

0 0
možnosti
Foto

On pan premiér směšně souhlasně kývá hlavičkou i na své myšlenky, když mluví do nějakého mikrofonu. Zvláštní je, i když poslouchám přepečlivě, že to nemívá nějakou myšlenku nebo nedej bože nápad. 90% toho je konstatování kdo je kdo, kde je kde a 10% je poděkování za pozvání.

3 0
možnosti
Foto

Dobry postreh, Marceli. Chudak pan premier se ted uskyta:-)

0 0
možnosti