Diskuse

Jak jsem chtěl vstoupit do kláštera

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

No, ono ten nápad se někam zašít není až tak od věci.:-)

1 0
možnosti
PL

Nedávno jsem byl v klášteru v Oseku (jenom na prohlídce) a také jsem přemýšlel o různých a podobných věcech.

1 0
možnosti
Foto

To prostředí snadno přinese takové úvahy člověku na mysl.

0 0
možnosti
Foto

Jane nádhera. Prekrasná fota a bezvadné komentáře. Nemáš náhodou na paměť. kartě živou celulitidu? Tobě karma. Jak je krásně na chvíli uniknout politickým komentatorum.

1 0
možnosti
Foto

Díky, Marceli. Možná to bude znít divně, ale i ona ta ženská celulitida má svůj půvab - takové roztomilé faldíčky a ďolíčky, copak to není k zulíbání?:-)

0 0
možnosti
Foto

Ty do toho kláštera hodně chceš, že?;-D Na chvíli by to nemuselo být špatné, takové vymytí mozku od každodenního blbince, ale napořád???

1 0
možnosti
Foto

No právě, to by nešlo:-)

1 0
možnosti
Foto

Krása, Honzo. R^Až mě zatrnulo při tom úvodu, ale včas jsem roztála;-D

2 0
možnosti
Foto

Neboj, Jitko, hříšníky neberou:-)

1 0
možnosti
Foto

Baroko jsem si dávno oblíbila... a tvůj blog je úžasnýR^V...ale moc se mi líbí jedna věc. Když se někde objeví inzerce na restauraci - obsluha nahoře bez- máme voči navrch hlavy. Když vidím ty svižné - aťsi že celulitoidní paní, s jakou vervou v nábožensky přísném baroku roznášej ty talíře... ať mi někdo poví, v čem jsme dál:))):-)

2 0
možnosti
Foto

Dál možná ne, ale v dobrých restauracích je to stejně svižné, zaplať pánbůh:-)

0 0
možnosti
Foto

asi se tam umístím s Tebou:-)

3 0
možnosti
Foto

Vojenská brána nás rekruty kdysi vítala nadpisem VÍTÁME VÁS a na druhé straně zase stálo TAK TEĎ UŽ VÁS MÁME!!R^

0 0
možnosti