Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádherný článek přímo pro mně.VNaše psí holky si rozumí s kočičími holkami. Any čínanka vyrostla s jednou naši čičinkou Gindou, mněly se moc rády.Jenže jednoho dne, jsme kočičku našli mrtvou. Bohužel u toho byla i Any. Postrkovala Gingu čumáčkem, když přiběhla i zvědavá briardice. Malá Any se postavila, nad mrtvé tělo svojí kamarádky, začala na Elzu cenit zuby. Nikdy se ji nepostavila a ted chtěla bránit svoji kamarádku. Tak jsem se držela, že nebudu brečet, ale to se už nedalo udržet.

1 0
možnosti
Foto

To jsou smutné chvíle, Danko, žádný z milovníků zvířat se bez slz neudržíV. Přeji hezký víkend:-)

0 0
možnosti

Dnes byl pro mne výjimečný den, napřed jsem se dozvěděla, že budu potřetí babičkou a pak ještě tenhle prima příběh se šťastným rozuzlením. Zdravím pane Pražáku a díky, bude se mi dnes nádherně usínat. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, paní Dano, i když s denním zpožděním. Držím palce vnoučátku na cestě a přeji krásný víkend:-)

0 0
možnosti
PL
Foto

Musíme si pomáhat. Na počtu nohou nezáleží.V:-)

1 0
možnosti
Foto

Presne tak, Pavli. Diky, uzij si krasny den:).

0 0
možnosti
Foto

Jednou jsme u české chalupy našli zaběhlou kočku s německou visačkou na krku. Celou noc spala na mé hrudi, což se nezamlouvalo našemu tehdejšímu pejskovi. Druhý den se mi povedlo z nich udělat po delší době kamarády. Na zpáteční cestě jsme ji odevzdali majitelům, utekla jim při při zastávce poblíž naši chalupy. Asi věděla kde má počkat na záchranu...R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Věděla, Horste, kočky často ví víc, než bychom si mysleli:-)

0 0
možnosti
JH

nádhera, už jsem to přeposlal dětem ze zvláštní školy, ty budou jásat a mňoukat..

0 0
možnosti

Pozdrav sikovnym holkam. Az je potkas, muzes je podrbat i za mne ... vsechny .-)

1 0
možnosti
Foto

Michal, nevím, jestli by mi to u těch dvounohých prošlo;-)

2 0
možnosti
Foto

Jane karma. A pozdrav všem děvčatům!

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za všechny, Marceli:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.