Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jezdit na červenou je pochopitelně hloupost, jde jen o to, jestli řidič té bílé "krabice" vůbec ten semafor mohl vidět a jestli někde před semaforem byla značka o semaforu. Když totiž parkuje auto hodně blízko semaforu, takto nízko umístěného, nemusí ho další řidič vůbec vidět......to je tak pro trochu objektivnosti do toho zdejšího nadávání

0 0
možnosti
Foto

Na červenou, by mně fakt nenapadlo jet jsem ze staré školy a pravidla dodržuju jak slušnosti tak ty silničního provozu nechápu takové lidí kteří klído vjedou i na železniční přejezd když závory padají a bliká červená to už je pořádný masakr.

1 0
možnosti
Foto

Taky je nechápu. Asi mají sebevražedné sklony:-(

0 0
možnosti
Foto

Jane, ve všem s Tebou souhlasím. Debil je debil a nezměníš jej. Možná kdybys mu vzal auto. Vzetí řidičáku už dnes nikoho nepotrestá. !!

1 0
možnosti
Foto

Nevím, nakolik by to pomohlo, Marceli, neb i opěšelý debil dokáže být nebezpečný:-P

0 0
možnosti

Taky čekávám ve frontě na zelenou jako pitomeček. Jen si při tom říkám: "Kdyby v národě nepřevažovali pitomečci jako já, asi by brzy došli strojvůdci! Proč by jinak bouralo tolik aut na přejezdech, jako se děje teď že jo?". A uklidním se, protože občas potřebuji jet i vlakem. Zesílím rádio a s Karlem Zichem čekáme dál: http://jdem.cz/bbcke6. Pěkný víkend přeji pane Pražáku. :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky moc, přeji též krásný víkend:-)

0 0
možnosti

Vždy když jedu někam dál a je zrovna sezóna oprav, říkám si kolik uzavírek, semaforů a objížděk mne na cestě čeká. A taky většinou čekám na zelenou jak debil (z pohledu drsňáků), ale někdy se zadaří chytnout i zelený průjezd. Přeji příjemnou dovolenou a ať je o hře u Ohře;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Honzo. Je to tu krásné, ale už nám to pomalu končí:-)

1 0
možnosti

Možná obdivovatel Ferrari, takže inklinuje k červené jaksi z principu... ? :-) Hezkou dovolenou. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Dani, mějte krásný předvíkendový den:-)

0 0
možnosti

Podle titulku jsem si Te predstavil, jak zhruba v trimetrove vysce objimas kandelabr u krizovatky .-)

2 0
možnosti
Foto

Stojím na pojízdné výsuvné plošině a opravuju semafor. Takový ten, co kdysi visíval uprostřed nad křižovatkou. Plošina popojede, já se chytnu semaforu a marně se na ni snažím dosáhnout nohama.;-D

Tak tohle mi, Michale, přišlo na mysl, když jsem si přečetl Tvůj komentář. Nevím, jestli jsem to někdy dávno viděl v nějaké staré grotesce nebo jestli šlo o okamžitý nápad, ale každopádně jsem se po ránu krásně zasmál. Díky;-D

0 0
možnosti
Foto

Patřím mezi ty blbečky, co čekají. Občas se všude vyskytne "mistr světa", který pohrdne oním plebejským zvykem řídit se dle semaforu a to z důvodu své výjimečnosti, neboť je prokazatelně na vyšším stupni vývoje, než já. Pokorně jej pouštím a nenadávám mu, neboť on to má v životě mnohem těžší, než já.R^

2 0
možnosti
Foto

Oni totiž berou sami sebe strašně smrtelně vážně, Tome;-)

0 0
možnosti
Foto

Čekám na zelenou.:-P:-) Jednou jsem se málem uvztekala, zúžení v délce celé vesnice a na moji červenou nikdo proti nejel...

3 0
možnosti
Foto

Klári, klid, většinou jich je v protisměru dost. Až moc:-)

1 0
možnosti
Foto

A oběd jste si dali U páva? To je kousek před vchodem do zámeckého parku, blízko zámku. Tam dobře vaří. Mohli jsme se i potkat, i když já dneska byla o kousek dál. U páva včera.:-) V KnO - historickém jádru - totiž pracuju.

2 0
možnosti
Foto

Jasně, že U páva, Vlasti. Dali jsme si tam skvělou uzenou polévku a halušky. Nějak mi nedošlo, že jste odtamtud, škoda, mohli jsme se domluvit na krátkém posezení. Ale jestli se stavíte na srazu blogerů 5. května, tak to napravíme:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS