Diskuse

Dobří lidé, pomozte nám najít nové domovy pro naše útulkové kočičí kamarády

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J97a96r13a 89R72a18n85k

19. 4. 2017 7:24

Kouzelne xichtikyV a zaplatpanbuh za Vas, JeneR^

0 0
možnosti
Foto

H83a30n67a 46V37l64k14o65v96á

18. 4. 2017 15:09

Na facebooku tyhle aktivity sdílím a šířím. Vlastně proto mám FB účet. Kočku si vzít nemohu (mám psíka co je rád prohání), tak Vám dávám aspoň karmu R^.

1 0
možnosti
Foto

Hani, děkuji za kočičí podporu a přeji hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

velice bohulibá činnost :-)R^V

3 0
možnosti
Foto

Kočky a kocouři Ti děkují za podporu:-)

1 0
možnosti
Foto

Kdybych měl 50 palců tak je držím. V současnosti jen 4 ale držím je silně!R^R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Marceli, každý se počítá. Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Také kočky a kocouři potřebují DOMOV!!R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ono se to myslí obecně jako druhové označení. Jako když řekneš člověk, myslíš tím i paní člověkovou:-)

1 0
možnosti
Foto

tak tam já nemůžu...mně by to srdce utrhlo a doma mám čtyři a chodím krmit další dva...chjo...Honzo, ty jednou dostaneš Řád kočičí tlapky!R^

2 0
možnosti
Foto

Zuzano, však vím. ten řád si nezasloužím já, ale Ty:-)

0 0
možnosti

Jeníčku, ať si najdou všichni své milující lidi R^

2 0
možnosti
Foto

Moc bych jim to přál, Jani. Díky, měj krásný kočičí den:-)

1 0
možnosti

Přeju, ať tam žádná nezůstane...V

2 0
možnosti
Foto

Budu moc držet palce, Magdi:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, jsem si jista, že dobří lidé ještě žijí,Tobě moc díky za tyto článkyR^V

4 0
možnosti
Foto

Jitko, já též a věřím, že výstava bude úspěšná. Díky, hezký den:-)

1 0
možnosti
Foto

R^A plyšáci nechtějí někoho zachránit?;-)

2 0
možnosti
Foto

Zeptám se jich:-)

1 0
možnosti