Diskuse

Paní doktorka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

co má být, bude, a naopak :-)

1 0
možnosti
Foto

I příznivý cíl osudu se může skrývat za trnitou cestou. Tedy, dost často to tak bývá:-)

0 0
možnosti

Honzo, takhle to dopadá, když si rodiče pletou děti s majetkem!

A matinky bývají zvlášť výživné...

2 0
možnosti
Foto

To jsi napsala moc trefně, Marie.

Díky za nakouknutí, hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Za mlada jsem se jednou dostal k mladé velice dobře obdařené zubařce, měla osobitý styl na pacienty. Stála za nimi a její půvaby jsi měl kolem uší a ona se ti vrtala v puse, dost mě to vzrušovalo;-DR^R^ no, byl jsem hodně mlád... Povedenej novej tejden!

2 0
možnosti
Foto

Tak to byla aspoň příjemná útěcha za to trápení. Horste, měj krásné dny:-)

0 0
možnosti
PK

Pamatuji případ z okolí - dceruška z lepší rodiny (umělecký typ) se seznámila s malířem.. Rodiče "chrochtali blahem" než vyšlo najevo že se jedná o malíře pokojů ...:-)

1 0
možnosti
Foto

Povedená taškařice. Doufám, že to dcerušce vyšlo:-)

0 0
možnosti
Foto

Nesplněné sny rodičů a ještě, "co by tomu řekli lidi" už otrávilo spoustu vztahů. Člověk by měl být stále raději při zemi a ne létat v oblacích. Je fajn, že v tomto případě si srdce poručilo samo;-) Honzo, krásný příběh.R^

2 0
možnosti
Foto

Srdce se vlastně teprve nastartovalo, do té doby spalo. Díky, Jitko, hezký den:-)

1 0
možnosti
JS

R^R^:-) jako černá ovce rodiny, jsem byla brána mimo jiné i proto, že jsem neměla "hlavu po tátovi" - tzn. on jako Ing. nechápal, jak mohl zplodit tak blbé dítě ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ničeho takového jsem si nevšiml, Jani.;-)

Měj hezký kočkoden:-)

1 0
možnosti
VF

Jo, takový otitulovaný člen do rodiny....

Na to si moje teta potrpěla. Paní inženýrová, paní doktorová, paní správcová.......

Když jsem měla "nápadníka", tak se teta zeptala, čím je jeho matinka. Pravdivě jsem řekla "paní instalatérová, vodovodně potrubová". Teta pochopila a delší dobu se mnou nemluvila.;-)

4 0
možnosti
DP

R^Něco podobného jsme měli ve vzdáleném příbuzenstvu, i když rodiče nebyli na výši lékařů, ale paní maminka měla zrovna tak jako maminka v povídce na svoji dceru dost velké vdavkové nároky a i když průběh byl trochu jiný, tak to skončilo skoro stejně jako ve Vašem blogu. Terve po narození druhé vnučky "babička" přijala osud, dědeček to přijal hned po prvním vnukovi.:-)

2 0
možnosti
Foto

Drive to bylo normalni a dneska, kdyz se to nekde stane, tak nam to pripada neuveritelne. V tomhle se doba zmenila k lepsimu. Dane, dik:)

0 0
možnosti
Foto

R^Jo ty rodičovské představy.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak dnesni mladi na ne nastesti vetsinou nedaji:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,18
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.