Diskuse

Den blbec

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, včera jsem zastavovala před přechody a dávala přednost bezduchým chodcům na přechodu. S mobily na uchu, v ruce. Jak jsme mohli dřív žít bez okamžitého přehledu, spojení, kontaktu? :-) S pevnou linkou v telefonní budce půl kilometru daleko. A člověk tak nějak stíhal všechno. Přijde mi, že čím víc vychytávek, tím víc ten čas letí, tím víc nás někdo díky dosažitelnosti zdržuje a otravuje.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Něco na tom je, Ivko. Bez těhle "vodítek" jsme byli svobodnější:-)

1 0
možnosti

R^ ještěže nastal aspoň ten jarní čas. Nenechám si ho ujít:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, jaro mám za nejkrásnější roční období. Akorát mi připadá, že pokaždé strašně rychle uteče:-)

1 0
možnosti
Foto

Jane, k nervoznimu podupavani chlapa od Marušky v předsíni... Já to zkoušel na tisic zpusobu jak se s domluvit, abychom vyšli z domu ve vymysleny cas. Minimálně 5 let pronervovaneho zivota. Raději chodím o 3 minuty dřív než o minutu později. Vím, také to není normální. Pak už může být jen dvourychlostni čas tak jako Evropská unie. :-)

2 0
možnosti
Foto

Marceli, obávám se, že tohle je úděl nás všech ženáčů, se kterým se musíme nějak smířit:-)

0 0
možnosti
Foto

Jestli bude petice, já se hlásím....esli to stihnu...;-) R^

2 0
možnosti
Foto

Bereme Vas do party, Hani:)

0 0
možnosti
Foto

To znám... Viz minulý pátek, kdy mi na poslední chvíli zdrhnul Julišák a mně ujel autobus.:-P Takhle zdrhne vždycky, když jdu na poslední chvíli, nebo musím být v práci fakt včas. Asi to pozná.;-)

1 0
možnosti
Foto

Urcite to ma nejak spocitane, oni vedi vic, nez si myslime:)

1 0
možnosti
Foto

Hned bych takovou petici sepsala, Honzo, a byla mezi prvními signatáři. Jó den blbec, věčné nestíhání, atd. atd. - to znám velmi dobře. R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak Pavlo, at mas odtedka uz jenom same krasne dny:)

0 0
možnosti

Jeníčku, teď tak koukám, psali jsme oba dva na stejné téma, ale já stručně a nepoeticky, Ty krásně pohádkově a něžně R^R^:-)

2 0
možnosti

krásné čtení, dříve by se to založilo do červené knihovny, dneska do růžové..

0 0
možnosti

Pane Hummele, čtěte laskavě jiné autory a přestaňte s napadáním Jendy Pražáka... už je to mírně řečeno trapné...

1 0
možnosti

Mě kupodivu napadl text velmi staré písně: "čas je běžec dlouhým krokem, chvíli pokoj nedá si". A s tím mě napadlo, kolik těch "časových" písniček bylo napsáno. Což je neklamná známka toho, jak otázka času lidi zaměstnává...

Ale to nic nemění na tom, že jsi dostatek času věnoval, Honzo, napsání tohoto článku, který je moc hezký!:-)))

2 0
možnosti
Foto

Marie, jsou veci a hlavne lide, na ktere si cas vzdy rad udelam:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,66
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.