Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Honzo, jel jsem včera v tom ranním metru, normálně vystupuji na Florenci, kam jsem také dojel, seděl jsem v předposledním vagónu, poslední byl v tunelu. Jen jsem sledoval jak vyhánějí lidi, pak přišli osvobodit i "vězně" ve vagonech a otevřeli dveře a my mohli vypadnout. První sanitku jsem viděl přijíždět. Vstal jsem neplánovaně dřív a tak jsem nemusel řešit náhradní dopravu:-) Asi nešlo o adrenalin, napadla mne souvislost se šťárou v Rohlíku.cz:-(

1 0
možnosti
JT

PS: jinak samozřejmě vtipně napsáno:-)

0 0
možnosti
Foto

R^To je teda záliba, přímo koníček se skokem!;-D

0 0
možnosti
Foto

Skok pod metro, ani to se jim nenechá úspěšně dokončit!!R^

1 0
možnosti
Foto

Otázkou je, Horste, jestli si to spíš nepokazil sám špatným načasováním odrazu.

0 0
možnosti

No, zvláštní druh adrenalinového sportu, pravda. Ale protože to zkoušel znovu, skoro to svádí k tomu, že chtěl namíchnout hodně lidí - zvlášť tím skokem v pátek:-/

Ale možná se to jako zážitkový dárek ujme;-DR^

1 0
možnosti
Foto

No, byl to ode mě poněkud černý humor, Marie, ale opravdu nevím, proč to zkoušel dvakrát na stejném místě. Říká se, že sebevrazi jsou nějakým způsobem duševně narušení lidé, tak tenhle musel být obzvlášť.

Díky, hezký večer:-)

2 0
možnosti
Foto

;-DR^Škoda, že v Praze jsem domácí, hned bych si to vyzkoušela.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Chran Te panbuh, Klari;)

1 0
možnosti
JS

Jeníčku, třeba trénuje nový sport a bude se snažit ho dostat na Olympiádu ;-)

Kdo ví co se jim v těch palicích honí...

1 0
možnosti
Foto

Jen to ne, Jani. Mejte tam u vas krasny vecer:)

1 0
možnosti
Foto

Chceš opravdu naštvat půl Prahy? Skoč pod metro!

4 0
možnosti

Možná, že se jedná o cizince, který se chtěl integrovat, ale špatně pochopil heslo "Kdo neskáče, není Čech!"

6 0
možnosti
Foto

Když ona je ta čeština dost záludná, tak se mu nesmíme divit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,29
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.