Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem jen ráda, že většina dobrých umělců projekt nepotřebuje. Myslím, že s nápadem vypracovat napřed projekt, by takový Michelangelo vyrazil s každým dveře. Kdyby ne, tak bychom se jeho díla nikdo nedočkali. Zdravím pane Pražáku a velmi, velmi souhlasím. Dřív se tomu říkalo "Soubor opatření" dneska "Projekt". Dřív byl švec švec, dnes výroba obuvi - to psal už Zdeněk Jirotka v Saturninovi - a jede to dál. :-)

1 0
možnosti
Foto

Je to přesně tak, Blanko. Díky za komentář, přeji Vám krásný den, nezatížený řehtáním úředních šimlů:-)

0 0
možnosti

J15a32n 18P34a52l52l38a61s

28. 2. 2017 19:44

Jene, máte mě na svědomí. Přešla mě chuť na pivo!

1 0
možnosti
Foto

Jene, to bych opravdu nerad;-)

0 0
možnosti
Foto

Ježišmarja, ještě že pivo nepiju! Já když v práci slyším zase o nějakým novým projektu a kolik času z toho mála volného mi to sežere...! Prohnat projektil hlavou (těm co vymýšlí projekty)!R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, obávám se, že v tomhle ohledu líp nebude. Úřední šiml bují čím dál víc.

Měj aspoň krásný a snad volný večer:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Máme nejnižší nezaměstnanost v EU. Možná to budě tím, že tolik lidí úřaduje. A každý správný úředník musí vymyslet za rok několik nových papírů (nařízení, pokynů, zákonů nebo aspoň výkazů).:-(

0 0
možnosti
Foto

Tohle patřilo jako odpověď Horstovi;-)

0 0
možnosti
Foto

Dnešní doba je k zešílení, těch nových výrazů. Mladí píší ve zkratkách. Deset úředníků, deset právníků a každý mele odlišnosti. Chtěl bych se naučit znakovou řeč,

abych zjistil, jestli také v ní se jen tak něco kecá beze smyslu. Honzo, ne přechlazené, mohl bys ztratit zcela řeč.R^R^;-D

0 0
možnosti

R^ ;-D Určitě by mě během projektu přešla chuť a z takového projektu bych co nejdříve zdrhnul. Tak dobrou chuť přeji, Honzo

1 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo, dám si jedno k obědu:-)

1 0
možnosti
Foto

Vyprojektovala jsem Ti karmu, Honzo R^;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ó, děkuji, Šárko, zahrnu ji do projektové dokumentace;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Neplánovat, raději konat!;-D

3 0
možnosti
Foto

To každopádně, Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, pěkný zamyšlení. Jen tak přemýšlím o tom, že máme mnoho projektů a málo dobrých výsledků

5 0
možnosti
Foto

Ano, Pavle, čím složitější projekt, tím větší riziko jeho zpackání;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 30,89
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.