Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ježišmarjá, ještě se toho někdo chytne8-o

2 0
možnosti
Foto

Nebojte, Anežko, ti to nečtou:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že již nemohu počít, ještě by mi někdo nařídil, že se musím rozrodit, jak jabloň ;-D

4 0
možnosti
Foto

Dobrá hláška, IvkoR^;-D. Zdravím do dáli:-)

1 0
možnosti
Foto

Jane karma! Jen jeden nesouhlas. Tohle totiž není fikce.

1 0
možnosti
Foto

Marceli, já vím. Ale nemám důkazy a Bohoušek by to zatloukl;-D

0 0
možnosti
Foto

No až si premiér nechá narůst ty "fiktivní" kudrny, třeba to už fikce nebude. Nevyčetl jsi to, doufám, z lógru kávy?:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ne, ne, Pavlo, to bylo ciste pro zabavu. Mej hezky vecer:)

1 0
možnosti

I jako fikce zajímavá úvahaR^, jen aby se neuchytila...)))

Ráda se připojuji do diskuze. To já si jí pod dnešním blogem smazala, asi už nevím, co dělám... Snad mi to případní čtenáři odpustí;-)

2 0
možnosti

Ludi, zkuste změnit lehounce název svého dnešního blogu a znovu uložit. Za nějakou dobu, by měla diskuze naskočit. Není to tím, že byste si ji smázla :-)

P.S.: já o tom dobrodružství s vozíkem a nevrlou babou včetně zelené výzdoby obličejové, četla a moc se mi to líbilo :-)

1 0
možnosti

Jeníčku, díky za lehkost a nadhled, netrudnomyslnění - to se mi moc líbíR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, díky za nakouknutí. Trudnomysl mi tedy naštěstí fakt není vlastní. A jak tuším, tak Tobě asi též ne:-)

1 0
možnosti
Foto

Bacha, aby to někdo nevzal doslova.;-);-D Protože z těch absolutních zákazů nakonec vyplynou věci, jaké by tě nenapadly...:-P;-)

1 0
možnosti
Foto

Neboj, Klári, Bohoušek to určitě nebude číst:-)

1 0
možnosti

ja bych teda rozhodne smaznul info pod blogem, ze jde o fikci...to by pak dely veci!!!!

1 0
možnosti
Foto

No to bych taky rád, ale pak by mi smajzli celý článek, že jako kecám;-)

1 0
možnosti
Foto

tyjo...to by bylo teda...R^

1 0
možnosti
Foto

No, snad raději ani ne:-)

0 0
možnosti

Myslíte, že je to tak nereálné? Na debility je Sobotka machr.

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak to bylo myšleno.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS