Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

je to fesanda - myslim babovka a jsem si jistej, ze i pekarka, ktera ji privedla na svet. ja sem ale punkac - babovku jedine vod voka. nekdy "vybehne", jindy je "zdrcnuta" - jak rika moje mama. stejne jako kazdej normalni zivot. p.s. jsem zvedavej, esli nekdo upece podle tebou sem hozeny navodu a da report, jak se povedla. fajnovej patek preju, Honzo

2 0
možnosti
Foto

Marku, tak já bych se do takového pečení vůbec netroufnul pustit. leda tak maso, ale tohle jsem v životě ani nezkoušel.

Nějaký ohlas z vyzkoušením by byl zajímavý nebo taky vlastní recept.

Měj krásný den:-)

0 0
možnosti

Je určitě skvělá, mám skoro stejný předpis po rodičích mé přítelkyně, jenže oni připravují pouze bílé těsto. To pak vylijí na plech, přidají vypeckované višně (v zimě klidně i kompot z Lidlu - na 1 velký plech 2 sklenice) a upečou bublaninu. Je jak peřinka měkoučká. A dělá to ta teplá voda, nikoliv mléko, která se přidává do utřeného cukru - oni ho třou s máslem. Dík za pěkný předpis a nebojte, je dobře čitelný. Takhle krásně už dnes skoro nikdo neumí psát. Zdravím. R^

1 0
možnosti
Foto

Bublanina, to už je něco trochu jiného. Aspoň z mého pohledu coby prostého konzumenta. Přeji krásný den:-)

0 0
možnosti

R^ pěkné, chutně vyhlížející, ale asi bábovky nechám zručnějším, nechci se pomlouvat, ale na bábovky (všechny vyjma kupovaných) jsem levá jako šavle ;-)

1 0
možnosti
Foto

No nevím, jestli se nepodceňuješ:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné písmo, vypsaná ruka. Moje vedoucí domácnosti má to samé písmo a také dělá takové bábovky i jiné neodolnatosti R^R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Nojo... Já jsem spis na maso. Ale to písmo je opravdu nádherné. R^

1 0
možnosti
Foto

Spravne, Romane:)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, samá chuť! A je to dobřeR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Ba však, Jitko. Díky a hezký večer:-)

1 0
možnosti

No, Honzo, ani se ti nedivím, že jsi neodolal. Ta z té fotky, se přímo vnucuje:-D

Je vidět, že Maruška má co nabídnout!:-)))))

A tobě díky!

3 0
možnosti
Foto

Marie, vřele doporučuji. Ale jistě i Ty máš svůj recept a ten je bezesporu též vynikající:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo! takový chutě na noc!:-P

2 0
možnosti
Foto

Zuzano, vydrž do víkendu, stejně už je za dveřmi a o něm si upečeš.:-)

0 0
možnosti
Foto

^Neříká se, že to nestojí za řeč, ale že staré rodinné recepty se nesdílejí. ;-)

4 0
možnosti
Foto

Tak naštěstí to nepojala jako rodinné tajemství:-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS