Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, fakt super nápad a dík za něj! Hlasovala jsem podle srdce...

1 0
možnosti
Foto

Správně, Zuzano. A díky:-)

0 0
možnosti

J69a83n 64P36a68l30l73a77s

14. 2. 2017 22:09

Jene, díky za vše, co pro miláčky chlupaté děláte.

1 0
možnosti
Foto

Vsak oni si to zaslouzi. Jene, dik:)

0 0
možnosti
Foto

sem dal hlas všem...se mi to zdá spravedlivý :-)

1 0
možnosti
Foto

Naprosty souhlas:)

0 0
možnosti

Všichni krásní a všichni už šťastní, protože je o ně postaráno, a to díky krásným lidem, jako jsou ti zde.V Dala jsem hlas třem, ale nejraději bych ho dala všem.:-)

2 0
možnosti
Foto

Ještě, že takoví lidé jsou:-)

0 0
možnosti
Foto

Hlas nejlépe pro všechny! A sluzebnictvu velký dík a obdiv za trpělivost. :-)) A dík za moc pěkné podání informací o těch všech kočičích a lidských důležitých zážitcích. :-)

2 0
možnosti

Honzo, ty dáváš tak těžkou volbu! To jsou všechno doslova miláčkové:-)

No, ale nakonec jsem to zvládla, a hlas dalaV

1 0
možnosti
Foto

Marie, díky za všechny:-)

1 0
možnosti
Foto

V Honzo, vidím, že víc vládkyň domácnosti má oblibu v obsazení místa u PC. Že by je tam lákala ta myš ?

1 0
možnosti
Foto

To víš, Ivko, leckteré jdou s dobou a obyčejné myší vyměňují za ty počítačové:-)

1 0
možnosti

Poslušně hlásím, hlasováno ;-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Všichni Ti děkují, Jani, a zdraví:-)

1 0
možnosti

Všichni jsou krásní....miluju kočky. Sázím na pomocnici Thálii......ale nejhezčí je pro mě můj maiňák Kubíček;-D

1 0
možnosti
Foto

Tím jste si ovšem získala srdce Rózky a Santíka. Pozdravují KubíčkaV:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.