Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soňa je velkorysá, že ti ji trpěla, Honzo ;-D

1 0
možnosti
Foto

Přesvědčen o Honzových kvalitách, sázel jsem, že v tom něco bude. A vono taky jo.R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, Pavle, jenom prachobyčejná pinzeta:-)

0 0
možnosti
Foto

I Ty šprýmaři! Četla jsem to jedním dechem, chtivá veřejného skandálu, až mi ranní kávička vystydla. Ale stálo to za to!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, za to vystydlé kafe se Ti omlouvám, až se uvidíme, vlastnoručně Ti uvařím jedno čerstvé a horké:-)

1 0
možnosti

No vidíš, kdybys řekl, mohla jsem ti půjčit svou, co mám na vaření!:-D Ale ta bude asi krapet větší!

Mám taky své oblíbené kuchyňské "nářadí", a to si hrozně střežím. To co se stalo tobě, se ale stane snadno. Člověk to omylem někde nechá, a je "vymalováno":-D Ale ta radost z nálezu stojí za to, že?:-))

1 0
možnosti
Foto

Marie, fakt jsem koukal jako vrána a byl hrozně rád, i když jde o takovou drobnost. Měj krásný den:-)

1 0
možnosti
Foto

A ani Ti nebyla nevěrná s jinými uživateli, Honzo. To je teda milenka k pohledání! No, však se zase našla.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ona neměla s kým, Pavlo, byla tam zavřená pod čtyřmi šroubky:-)

0 0
možnosti
Foto

Popsaný dětský pokoj je mi povědomí, zažil jsem jich několik. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, rekl bych, ze to az na vzace vyjimky bude asi vsude stejne:)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DTak pinzetu jsem fakt nečekala... Moc díky za pobavení!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že pobavilo:-)

1 0
možnosti

Trpeliva holka .-)

1 0
možnosti
Foto

Sám jsem se jí divil:-)

0 0
možnosti
JB

Jojo, moje babička vždycky říkala. Počkej, jak budou pořádný, až budou mít svoje. A měla pravdu:-))).

1 0
možnosti
Foto

Babičky mívaly pravdu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,27
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.