Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ pro Marušku! A V pro Tebe! Jsi fajn kámoš!

1 0
možnosti
Foto

A jedno pro TebeV, nejen proto, že jsi taky Maruška

1 0
možnosti
Foto

Tak někdo rád postarší holky, někdo zase vdolky (aby se to rýmovalo), někdo mramorované bábovky atd.

Ta Maruška musí být správná buchta. :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Maruška je číslo, Pavlo. Už jsem o ní psal víckrát, je to hodná a férová ženská:-)

0 0
možnosti
JT

R^ dějí se věci a zvládnuto s grácií, zdá se. To, že kamarádka nelituje bábovky jsem pochopil a předpokládám, že nelituje ani nevyužité nabídky:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Nelituje, Jene. Jak ji znám, tak do něčeho takového by nešla:-)

0 0
možnosti
ŠM

recept na mramorku by nebyl???;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Honzo, v tom perexu se poznávám;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, já bych Tě spíš viděl v textu o kousek níž:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, jo, lidské životy přinášejí rozmarné situace.... Honzo, díky za sepsání.

2 0
možnosti
Foto

A já Tobě díky za nakouknutí, Pavle:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo jo, není buchta jako buchta. Ale buchta to je buchta! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo, Marceli. Třeba s ta dozlatova vypečená s tvarohem. Pěkně křupavá:-)

0 0
možnosti
MV

teda...vymenit stavnatou zenskou za mramor?....

1 0
možnosti
Foto

Marku, nám ženáčům ani nic jiného nezbývá, ale u takového svobodného mladíčka je to zarážející;-D

0 0
možnosti
RE

Krásný příběhR^ Vzpomínám, ve své instalatérské éře to ke mě proudilo naopak. "Babičky", jak jsem je ve svých dvaceti viděl, se mohly přetrhnout a já dělal, že to nevidím, nebo nechci vidět:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, asi jsi měl to "štěstí," že jsi je nějak magicky přitahoval. Ale svým způsobem jsi to prošvihnul, mohl sis užívat;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.