Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Pražák

myslím, že už jsem to viděl

0 0
možnosti
Foto

V diskusích na některých webech nejsou vlákna a všechny příspěvky jsou v jedné řadě. Tam je to asi na místě. Tady mi to připadá dost zbytečné.

0 0
možnosti
JH

Pražák

jenom pro vysvětlení, to jméno na začátku mého příspěvku není oslovení, ale označení , na čí příspěvek vlastně reaguji. Někdy se motá třeba 15 příspěvků od 10 lidí a nikdo neví, kdo komu odpovídá. Proto to jméno v prvním pádu, jinak bych musel psát pětimístné číslo přispívajícího a to by se v tom už nikdo nevyznal

doufám, že se mně to trochu povedlo vysvětlit

0 0
možnosti
Foto

Nevím o nikom dalším, kdo by to takhle dělal. Vy ano?

0 0
možnosti
JH

jestli by básník jednou větou dokázal říct, co vlastně chtěl říct ...

0 0
možnosti
Foto

Trhla by tlapkou, jako každá správná kočka , Honzo ;-D

1 0
možnosti
Foto

To kočky rády dělají, Ivko:-)

0 0
možnosti
JT

R^:-) často bývá u mne ta poslední chvíle, ta pravá chvíle. Dálniční známku mám však od prosince loňského roku, za to však mohou "osudové události" (zrušení starého auta a nákup nového), stará známka skončila na vrakovišti, s novým jsme po dálnici nejezdili a třeba cesta do Javorníku v Bílých Karpatech byla cílem sama o sobě:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak doufám, že se to zrušení starého auta obešlo bez zranění.

0 0
možnosti
Foto

Akce , které se Ti Jane honí hlavou v souvislosti s dálniční známkou, jsou inspirativní.

;-DR^

1 0
možnosti
Foto

A proto se o ně dělím, Marceli;-D

0 0
možnosti
Foto

Ještě žes mi připomněl tu známku, díky!R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, taky všechno dělám na poslední chvíli - no přece to nebudu dělat s předstihem! R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Správně, co kdyby se ukázalo, že to není potřeba:-)

0 0
možnosti
Foto

Stoprocentně nemáme, naštěstí to není moje starost;-D

1 0
možnosti
Foto

Však určitě budete mít, až bude potřeba:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Taky mi dnes ráno došlo, že ji nemám. Cestou kolem pošty.;-D Před dvěma lety jsem ji jen tak mimochodem na poslední chvíli koupila, když jsem byla na poště z jiného důvodu. Za týden byla potřeba...

1 0
možnosti
Foto

Neříkej, Klári, že jsi na tom ještě hůř, já ji kupoval v úterý:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,35
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.