Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak teď jste mne dostal pane Pražáku ;-) Děkuji za super pobavení ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že pobavilo:-)

0 0
možnosti

Jene, vy vždycky tou poslední větou podceňujete inteligenci čtenářů a pokud se najde takový, který to nepochopí, ten ani nestojí ze vysvětlování.

1 0
možnosti
Foto

Klaro, to jsem tam musel napsat jako ulitbu kodexu, aby bylo zcela jasne, ze to neni novinarska kachna:)

0 0
možnosti
Foto

To ja by som mala sakramentský problém, keby sa prijal taký zákon. Pretože jedna z mojich 2 anomálií je, že mi v podpazuší žiadne chĺpky nikdy nerástli a ani nerastú. Niektorí mi to aj závidia:-) Druhou anomáliou je, že nie som šteklivá. Nikde. To zas hnevá môjho muža:-)

1 0
možnosti
Foto

Janka, tak jsem si myslel, jak dobře umím (pasivně) slovensky, až jsi mě vyvedla z omylu a já musel hledat, co vlastně znamená "šteklivá";-D Teď už to vím a Tvému muži se nedivím:-) Díky, měj krásný večer.

1 0
možnosti
Foto

Jane, proč bychom se netěšili. Jako houby po dešti se množí firmy, které umí nastřelovat chlupy všech barev i délek. A tady se otevírají další možnosti. Mít chlupy i tam, kde nikdy nebyly. Třeba na dlani nebo na patě. A v kombinaci s tetováním, tak to už se asi picnu! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Marceli, tak to možná přijde doba "opičí módy";-D

0 0
možnosti
Foto

A teď Jene kardinální otázka: Proč se policajtům říká chlupatý?

1 0
možnosti
Foto

Možná to nějak souvisí s jedním starým vtipem:

Přijdou do hospody dva policajti se psem a baví se:

"Ty, ten náš pes má prej dvě přirození, nevíš o tom nic?"

"Nevím."

Tak vezmou psa, různě ho otáčejí prohlížejí a pochopitelně na nic zvláštního nepřijdou. Za chvilku se otevřou dveře, vstoupí dva štamgasti, rozhlídnou se a jeden povídá druhému:

"Ty vole, koukej, už je tady zase ten pes s těma dvouma č.....ma"

3 0
možnosti
Foto

Málem jsem to vzala vážně. Vtipné, i když poněkud nechutné.... Ale...Držme se raději přírody, všechno má své opodstatnění... Příroda je moudrá. :-/

1 0
možnosti
Foto

Raději jsem v závěru varoval, že to může někoho pohoršit.:-) Ale jinak Vám dávám za pravdu.

0 0
možnosti

Asi pomalu chápu, ale tohle je vtip?! Kdyby realita, máme vyhráno! Muslimové si MUSÍ holit všechno ochlupení, ženy by měly i obočí a sříhat řasy. To by teprve byl fofr s vystěhováváním!!!;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, článek jsem nemyslel vážně, šlo o smyšlenou satiru. Ale, po pravdě řečeno, souvislost s migrační otázkou mě ani nenapadla:-)

1 0
možnosti

R^ pojmout chlupy v podpaží a klíně jako ekosystém pro vzácného, endemického tvora je nápad hodný génia;-D. Čistě náhodou, nejste Honzo reinkarnací Járy da Cimrmana?

3 0
možnosti
Foto

Jene, díky, ale to určitě nejsem. O myšlenkách takového velikána si můžu nechat akorát zdát;-D

3 0
možnosti
Foto

Na udání? Jako že když si koupím příslušné náčiní, prodavačka nebo spolunakupující mě udá?8-o Pomóóóc!;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Nebo odložený milenec;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,22
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.