Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poslední vypadá jako moje Koči, ale v pozici, kterou se mi bez škrábance ještě nepodařilo dosáhnout. ;-DV

1 0
možnosti
Foto

Vždyť je to ještě takové hodně odrostlé kotě, však ona se časem uklidní a zpřítulní:-)

0 0
možnosti
JR

J74a74r32a 28R80a14n18k

25. 1. 2017 4:33

Jak jinak....karmaR^

Moc se mi libi posledni foto, ma usiska jako letadloV

1 0
možnosti
Foto

Kočičí netopýr. Díky, Jari, hezký den:-)

0 0
možnosti
MM

Díky pane Pražáku.:-) Na akci jsem sice nebyla, protože se znám a vím, že bych se cítila trochu provinile, že si žádnou kočičku nenesu domů, a to zatím ještě nemohu. Ale snad přijde čas, kdy tak udělám. Zatím jsem poslala malý příspěvek, tak alespoň tak. :-) A díky za informace V

2 0
možnosti
Foto

Milá paní Miloslavo, Váš pocit provinění by byl určitě zbytečný. Vím, že kočkám pomáháte takovým způsobem, jakým je to možné a patří Vám za to jejich i můj dík:-)V

1 0
možnosti
Foto

Honzo, tak se mají plnit přání! R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, Jitko, víš, jak se to zpívá - nejen o Vánocích:-)

1 0
možnosti
Foto

Jane, já vidím ty, které mají založené horní tlaply a rozumují. Např.:

No.1: Holky ten Jan a Soňa, jsou fakt špica.

No.2: Hele, co je to špica? Já sú z Hanéé...

No.1: No to je přece Jan a Soňa!

A dolní tlapky přehozené přes sebe...

;-D;-D;-DV!!

1 0
možnosti
Foto

Honzo, úplně slyším to kočičí povídáníR^

2 0
možnosti
Foto

A předení, Pavle. Díky, hezký den:-)

2 0
možnosti
Foto

Moc pěkná kočičí "fashion parade"! Tak ať se těm, co našly domov, daří dobře.R^V

2 0
možnosti
Foto

Budeme jim držet palceV:-)

0 0
možnosti
Foto

R^tak hlavně že to mělo takový úspěch a ty ostatní se určitě umístí příště:-)

vypadaj všechny tak rozkošně:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou krasne. Diky za nakouknuti:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,45
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.