Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Velké blahopřání k VIP. Otevřela jsem počítač až dneska...)))

1 0
možnosti
Foto

Díky, Ludmilo, mějte krásný mrazivý den:-)

0 0
možnosti

Jane, bál jsem se, že budeš rozdávat karty sudím, kteří v podstatě osvobodili doktora Ratha (což mi od té doby vrtá hlavou) a za to se do tebe pustí jeho příznivci, ale s touhle zlatou kartou moc souhlasím. A blahpořeji k VIP. Měj se.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vašku, děkuju. Ratha nemusím už od dob, co byl ve vládě, ale polemiku o jeho kauze přenechám jiným. Tady jsem si říkal, že si ten sudí z Třebové pozitivní publicitu zaslouží. Měj krásný den:-)

0 0
možnosti

J70a65r80a 57R74a44n25k

18. 1. 2017 4:38

Jene, blahopreji k VIP, vsimla jsem si az dnesR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Jaro, kéž by to nějak pomohlo útulkovým kočkám:-)

0 0
možnosti
Foto

Jako autoopravář jsem byl překvapen prací tvořitelů různých staveb jejích častým voláním: TO JE DOBRÝ! Místo aby použili vodováhu, šňůru se zátěží, stačil jim pohled z dálky a jelo se dál. Možná jsem měl smůlu, že jsem zrovna narazil na takové. Honzo R^

2 0
možnosti
Foto

Horste to jsou míry "podle plotu", "bajla voko" a tak. Takový bohužel dost běžný hnus:-(

0 0
možnosti

R^ k tomu jen mohu vyjádřit souhlas, pochvalu rozhodčímu a rozhořčení nad tím šlendriánem.

1 0
možnosti

;-)jo, stavby... můj muž by mohl vyprávět, jak projektanti jednotlivostí spolu nemluví a výsledkem je chaos a nesmyslyR^

2 0
možnosti
Foto

A ještě k tomu v mizerném provedení.:-( Jani, díky za nakouknutí, hezký den:-)

1 0
možnosti
Foto

Jane, měly by to být běžně fungující věci. Záměr, projekt, stavba, kolaudace, předání a užívání. Všude by to měli dělat profesionálové. Mám dojem, že to není selhání jedince. Je to kolaps systému! Sudímu velký dík a Tobě za aktuální téma také.R^

3 0
možnosti
Foto

Je to velký šlendrián, Marceli. Sami jsme si to taky taky užili, i když v daleko menší míře. Před 11 léty jsme převzali nový domek, byla spousta reklamací a další věci jsme si museli dodělat sami. Prostě to stavebnictví funguje dost na draka, i když světlé výjimky asi jsou:-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,46
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.