Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Však to je jeden z pilířů života:-)

Díky, Ludmilo, krásný den:-)

1 0
možnosti
Foto

Ti, kdo přišli a vybrali si, mají mimořádně dobré srdce. A ti co si odnesli černou kočku, ještě mimořádnější :-) Honzo R^V

1 0
možnosti
Foto

Dvě černá koťata byla opravdu rozkošná, navíc nosí štěstí. Ale jinak na barvě nezáleží, všechny byly krásné. Jen mi přišlo líto Prskavky, co jsem tam byl, tak si ji nikdo nevzal a ani nemám následnou informaci, že by si ji někdo vybral.

Ivko, díky, hezký den:-)

0 0
možnosti

Děkuji, že se tak staráte. Některé kočičky mají opravdu smutný pohled. Nic jiného než díky Vám i všem, kteří o ně v útulcích pečují, mě nenapadá.V

2 0
možnosti
Foto

Miloslavo, díky Vám i všem těm útulkovým lidičkám:-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, díky za kočky, zdravím do zimního pondělí:-)

1 0
možnosti

:-)zdar všem kočičnatým R^

1 0
možnosti
Foto

Až na věky, Jani:-)

1 0
možnosti

Honzo, jak je u tebe zvykem - moc hezké povídání, a k tomu úžasné kočičí fotky. Záslužná práce!

2 0
možnosti
Foto

Marie, diky, preji hezke zimni pondeli:)

1 0
možnosti
Foto

R^Nakonec jsem nezvládla dorazit, takže díky za report!:-)

1 0
možnosti
Foto

Rado se. A nevadi za 14 dni je dalsi:)

1 0
možnosti
Foto

Jako by vaše reportáž vystoupila z mého dnešního snu. Byla jsemve snu v místnosti s malými koťátky, modely odložených mainských mývalích koček, ze kterých jsem si mohla vybrat a zakoupit, kterou jsem chtěla. Chtěla jsem jich několik, nejvíce se mi líbili bíle anebo podobné mé jediné kočce, šedobílé. A tak jsem brala a brala a brala a pak jsem si řekla, co si s nimi počnu a hlavně, a co by na to řekla má sedmiletá nemocná mainská mývalí kočka s vážným osteosarkomem. Je sice přátelská, ale patrně by měla dojem, že ji chceme novou kočkou nahradit, a ztratila by chuť do života, protože vždy byla jedináčkem. A tak jsem si na novou kočku nechala z piety k mé staré dobré nemocné ale věrné Šmudlině nevzala.

2 0
možnosti
Foto

Máte svou kočku moc ráda, to je vidět. Moc držím palce, aby si ještě dlouho mohla užívat života. Díky za lidi, jako jste Vy:-)V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS