Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Posílám gratulaci všem deseti tlapkám! Vzpomínám, po každé zkoušce Prost.jovská Star.režná padla. A to si člověk těch kravat užil. Jinak je nemusím a cítím se blbě. Kalhoty se slušnou košilí a sako, jsou ovšem pro některá jednání nutností. A stejně, nejlepší jsou hory a patřičná výbava k tomu. Dobré téma Jane!!R^

2 0
možnosti
Foto

Marceli, dík. Na pivo však v kvádru nebudeš muset jít;-D:-)

1 0
možnosti

Taky by mě zajímal společenský oděv kočičáků:-) I když oni mají svou řeč těla;-)

Takže slavnostní příležitost v jejich podání by mohla vypadat následovně - pozvolný krok ke svému člověku, vztyčený ocásek se zahnutou špičkou, vousky do vějíře a mírně přivřené, pomalu mrkající oči (tak nějak se kočka usmívá):-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Poté následuje skok na klín, předení a otírání se o ruku:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, jsi můj člověk ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to mě těší, Pavle:-)

1 0
možnosti

Studovat při zaměstnání je masakr a když je to třeba ještě spojeno s dojížděním, má člověk na pár let po starostech co s volným časem a jak si naplánovat dovolenou. Navíc v dnešní době - uvedu možná lehce humorný příklad - já kdysi začal studovat VŠ, do které jsem to měl 500m od sídla firmy ve které jsem tehdy pracoval, po půl roce jsem odešel (sice do státního), ale musel jsem na zkoušky dojíždět 60km, po dalším roce opět soukromá firma, ale pouze o dvou zaměstnancích - to už jsem jaksi nestíhal a studium si prodloužil o 1,5 roku, no a školu jsem nakonec končil jako zaměstnanec polostátní firmy, opět ve městě kde byla zmíněná fakulta. A ještě jedna perlička na závěr pro ty, kteří si myslí, že ve státní, případně polostátní organizaci vám titul dává vyšší šance na služební postup, příp. lepší finanční ohodnocení - půl roku po dokončení VŠ mi můj nadřízený snížil bez jakéhokoliv vysvětlení osobní ohodnocení (pohyblivá část mzdy) - takže jsem šel zase o dům dál;-)

Jinak samozřejmě také gratulace k výjimečné události, i když tak trochu nechápu, jak se na promoci mohl někdo objevit v riflích, resp. byl do sálu vůbec vpuštěn:-/

3 0
možnosti
Foto

Též mě to překvapilo a vzhledem k slavnostní atmosféře to působilo dost neuctivě. Díky za gratulaci, dcera si s tím za poslední roky dost užila:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, úplně ty dva čtyřnožce u vás vidím;-DA moc gratuluji dceři k úspěchu. Máte být se Soňou nač pyšní R^V

1 0
možnosti
Foto

Jitko, díky moc:-) Měj krásný den, mňau:-)

1 0
možnosti

R^Děkuji, Jene za milé a Vpovídání :-)

Není důležité oblečení, ale nitro :-) mnozí člověkové si zbudovali nákladné fasády z obleků či šatů a uvnitř prázdno...

U Tebe je jedno, co nosíš, bo máš velké srdíčko...:-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, díky moc, však Ty také. Měj krásný den:-)

1 0
možnosti

No, Honzo naprosto tě chápu, a podle fotek, ať kočičich, či srazových, vyznáváš nedbalou eleganci, která ti sluší!))

Dcera mé kamarádky má "kravaťáky" jako něco hrůzného.

Dlouho jsem tomu moc nerozuměla, až jsem si všimla v mhd těch "dokonalých" mužů, kteří vypadají jak figuríny z výlohy obchodů. A ty nemusím ani já.

A jinak: gratuluji k úspěšné dceři!

Je jasné, že máte důvod radosti. A to vám moc přeji!:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Češi si prý potrpí na společenské oblečení, když je příležitost.

Vy máte kravatu, my punčocháče... Víš, jak blbě se v přítomnosti drápků oblékají?;-)

3 0
možnosti
Foto

J46a41n 21P71r65a12ž13á96k

30. 11. 2016 22:00

Soňa to taky tvrdí:-)

1 0
možnosti
Foto

J45a66n98a 93M55a66j92o80v43á

30. 11. 2016 21:09

U Vás doma mají zábavu z promoce i koťata, to je báječné :-). A ta kravata...ta se dá přežít :-)

1 0
možnosti
Foto

J28a10n 17P53r90a37ž23á76k

30. 11. 2016 21:28

Jasně, že dá, ale kočky by si jí užily víc. Jani, dík:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 30,79
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.