Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Znám jednu takovou podobnou kolegyni, před ní ale nelze utéct navždy (na záchodě se nedá prosedět celý pracovní den) - naučila jsem se tedy zvláštní meditační techniku: tvářím se, že ji poslouchám, ale zároveň mám vypnutý mozek, aby se mi náhodou přívalem informací nezavařil.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

J47a62n 95P20r42a32ž66á70k

23. 11. 2016 20:32

To je spravna metoda, Pavlo. Jeste se da trenovanim vylepsit tak, ze si mozek automaticky pamatuje par poslednich vet, takze kdyz se mluvka zepta na Vas nazor, prehraje Vam je a nebudete uplne mimo:)

1 0
možnosti
Foto

Jane ahoj, Maruška byla zřejmě fešná. Ale porovnání kočičích nožek s ženskými není fér. Neznám totiž krásnější záležitost, nechci napsat věc, než pěkné ženské nohy)). A teď se chlubim... Každé ráno mně čeká kámoška na autě. Je tzv pouličně tygrovaná ale už není plachá. Tak mám tedy v autě zásobičku kapsiček. Je to moc fajn. Pěkný den Tobě a Soně.

1 0
možnosti
Foto

Marceli, zdravím. Tak nožky těchto dvou živočišných druhů se sice těžko srovnávají, ale spočítat jdou;-D A dík za tu tygrovanouR^ Měj krásný den:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc pěkné čtení.R^

2 0
možnosti
Foto

Honzo, protože celý život pracuji téměř v ryze pánském kolektivu, mám vzpomínky na několik kousků z pánského osazenstava, před kterými jsem já prchala na dámský. A před jedním jsem se dokonce zamkla v kanceláři ;-D

2 0
možnosti
Foto

Ivko, víš, jak se to říká - upovídaná ženská není žádná výhra, ale ukecanej chlap je hotový neštěstí:-)

0 0
možnosti

Honzo, to bylo moc příjemné čtení před spanim...:-)

Dík!

1 0
možnosti
Foto

Marie, díky, Tvoje jmenovkyně je pro mě přímo studnicí nápadů:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, máš neustále nové zdroje. Lidi k tobě chodí jako do zpovědniceR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, dík, často stačí mlčet s otevřenýma ušima;-D

0 0
možnosti

R^Materiál parádní a ještě parádnější čtení;-)

1 0
možnosti
Foto

J63a66n 48P55r78a56ž12á20k

22. 11. 2016 22:19

Díky, Ludmilo, krásný večer a dobrou noc:-)

1 0
možnosti

...za těmi svými třemi, co mají dohromady deset nohou, z toho osm hbitých kočičích a dvě nádherné dámské...

;-D ;-D ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, to jsou expertky. Chtělo by to ji uzemnit nějakou kvalitní hláškou. Ale přiznávám bez mučení, že mě žádná nenapadá.:-/ Maruška se bude muset na ten mobil pořád koukat, aby tě neprošvihla.;-)

0 0
možnosti
Foto

J32a90n 39P44r35a74ž94á10k

22. 11. 2016 21:09

Vsak o nic neprijde, kdyz prosvihne:)

1 0
možnosti
Foto

R^minule Miliščiny ňadra, dneska Maruščiny boky, vy jste asi pěkný číslo;-D

2 0
možnosti
Foto

J60a12n 15P31r86a81ž81á15k

22. 11. 2016 20:49

To se Vám jen zdá, ve skutečnosti jsem výjimečně plachý;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.