Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezké a karma.

Ne, nebyl jsem nevěrný a už ne vůbec s "babičkou", tedy tchýní. Ale s nevěrou jsem se v životě setkal. A tehdy teprve člověk začne uvažovat o vztahu a vztazích, o smyslu nejen života. A někteří si o těch vztazích něco přečtou, snaží se něco pochytit.

Jedno malé varování, pokud by jste se někdo dostal do situace s nevěrou, nikdy si nenechte radit od někoho, kdo to nezažil, protože neví vůbec o čem mluví a sděluje Vám pouze svéd omněnky.

A pokud něco takového dokážete ustát, bezezbytku přijmout a úplně odpustit, pak mi věřte, že budete posíleni, obohaceni, naučíte se přijímat výzvy života a hlavně odpouštět, ale bezpodmínečně odpouštět. A taky jsem se naučil přijímat druhé takové, jací skutečně jsou a ne takové, jaké je vidím já nebo jaké bych je vidět chtěl.

Já jsem získal spoustu zkušeností, vyšel jsem ze všeho posílen, stejně tak, jako náš vztah a ještě jsem získal závdavkem perfektního kamaráda, člověka, na koho je spolehnutí.

Tedy ano, nesuďte, pokud sami nevíte co soudíte. Život je daleko složitější, není černobílý a spousta názorů, tedy naučených kodexů, nemusí být správných.

3 0
možnosti

Tak trochu úchylné, ne? Už v desateru se říká: Nepožádáš manželky bližního svého... ačkoliv mám k křesťanské víře výhrady, desatero má něco do sebe!

0 1
možnosti
Foto

J44a91n 35P27r40a10ž10á56k

14. 11. 2016 14:44

Odsoudit je snadné, snažit se pochopit mnohem složitější. V článku jsem se nesnažil ani o jedno, ani o druhé, názor ať si udělá každý sám. Někdo je s tím hotový raz dva, jiného to třeba vede k zamyšlení;-)

0 0
možnosti

Zvláštní trojlístek, já bych ale nepoděkovala, je mi líto...

0 0
možnosti

Taky mám obavu, že podání nezachrání jaksi podstatu té situace... ;-)

1 0
možnosti

Dojemné, saldkobolné, čtivé .... pro všechny, kterých se příběh osobně netýká.

0 0
možnosti
Foto

Díky za milý, krásný a lidský příběh. Trochu rozpláče, ale hlavně zahřeje.R^:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, to jsou takové slzičky, které čistí srdce:-). Díky a přeji hezký den:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, tyto věci píše sám život a ty jsi to sepsal také pěkně. Jo, jo život...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za nakouknutí, přeji Ti krásný den:-)

1 0
možnosti
Foto

Život si jde vždycky svou cestou bez ohledu na to, jaké hodnoty vyznáváme. Když jsme schopni to chápat, je pak fajn. Vám za dobře sepsaný příběh R^

1 0
možnosti
Foto

Václave, děkuju, sepsal to život, já to jen hodil na pomyslný blogový papír:-)

0 0
možnosti
Foto

To je síla, ale stává se leccos!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Je, Jitko, ale víš, jak se to říká. Do ložnic a kuchyní není vidět. Měj krásný den:-)

0 0
možnosti
Foto

Trochu to odlehcim...ale s tchyni? Zvrhlici;-D;-D!!;-D;-D

1 1
možnosti
Foto

Marceli, i to se občas stává:-);-D

1 0
možnosti

Příběhy psané Životem a Duší...R^

Děkuji. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já Tobě děkuji, Jani, hezký den:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,27
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.