Diskuse

Tom

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné, a k tomu neposlouchani - bílé kočky bývají většinou hluche.

1 0
možnosti
Foto

Též jsem se s jednou takovou setkal. Měla ji jedna moje známá, kočka vinou své hluchoty přišla o nohu (srazilo ji auto), tak potřebovala zvýšenou péči:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, s napětí jsem četl, ale pejska se nedočkal. ;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle pejsek byl v tom "vzorovém" případě, tak se to trochu vyvážilo, jak už to život dělává:-)

0 0
možnosti
Foto

Tedy čekala jsem spíš psa, ale kocour taky není marný ;-D

1 0
možnosti
Foto

Často je to spíš o povaze čtyřnožce než o tom, zda je psem či kočkou, však víš:-);-D

0 0
možnosti
Foto

R^A že mě hned napadlo, že to bude kocour!;-)

1 0
možnosti
Foto

Cos taky jiného mohla čekat od kocoura:-)

1 0
možnosti
Foto

Jana+Jan, tady se momentálně sešli dva dobře píšící. Honzo, už se opakuji, ale UMÍŠ!!R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, dík, to píše život, já jen "překládám":-)

0 0
možnosti

VR^

Jene, ono se to s těmi dvojčaty má maličko hůř než s ostatními lidmi. To pouto není zjevné tolik, dokud obě dvojčata žijí. Ale když jedno odejde... měli jsme ten případ v rodině. Ale to je na dlouhé neveselé povídání.

Pěkný kočko večer přeji :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, takové případy opravdu nejsou jednoduché. Díky, též přeji hezký večer, jen nevím jestli u Vás kočko, pso nebo nějaký jiný:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,22
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.