Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A opět - můj příspěvek nenaskočil....

1 0
možnosti

I mě stejné "moudro" pěkně vyděsilo 8-o, okamžik jsem na to v pravdě "civěla." Reklama mě osobně pěkně štve, jak nás masíruje. Všeho moc škodí.R^

2 0
možnosti
Foto

Je fakt otravná a je jí všude moc:-(

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že po blogerech by iDnes neměla vyžadovat, aby sledovali reklamu, a to proto, že jsou to oni, kdo zcela zdarma zvyšují návštěvnost iDnes, tedy počet shlédnutí reklam.

Sama reklamu neblokuju proto, abych vypadala, jek hrůzně nebo aspoň různě bude můj finální výtvor vypadat.

1 0
možnosti
Foto

Martino, též mě napadlo něco podobného a asi nejsme jediní. Mějte hezký den:-)

1 0
možnosti
Foto

Já tam mám teď Subaru, že bych si pořídila nový auto?;-D Taky se mi furt zjevuje alternativní medicína a rychlé hubnutí, že bych to potřebovala?;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak pokud vím, hubnout fakt nepotřebuješ, spíš maličko naopak. A s tou alternativní medicínou je to u Tebe coby magistry asi docela "trefa," ne?;-D

1 0
možnosti

Mě dost dožírá reklama, vkládaná přímo do diskusních vláken - konkrétně tato:

Zkušenost s rakovinou - Pan M i l a n se podělil o svůj příběh se zhoubným nádorem tlustého střeva. :-P

2 0
možnosti
Foto

Když se taková reklama blbě trefí, tak dokáže být pěkně necitlivá a zabolet, bohužel:-(

1 0
možnosti
Foto

H67a11n34a 82V65l13k44o37v54á

7. 10. 2016 12:43

Já jsem zase zažila superrafinovanou reklamu, která mne nechala dočíst článek do třetiny a potom se rozprostřela přes text - při jejím vypnutí zmizel celý článek. Zkusila jsem to 3x a dodnes jsem ho nedočetla

1 0
možnosti
Foto

Škoda článku:-(

0 0
možnosti
Foto

V televizi nám vadí, ale podle té ve schránce nakupujeme na celý týden. Za ušetřené nakrmíme nádrž vozu. Máme výhodu, že nemusíme na ty akce autem, všechno máme na dosah nohou, a i do lesa to máme 200 metrů. Co víc si přát? A v nouzi ke stanici metra 4 minuty. Uměli jsme se narodit, co?;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Tak s tím lesem to máš nejlepší, Horste. Akorát s houbama je to horší, když bylo v září sucho, tak nerostly a za chvíli už na ně bude letos pozdě:-)

0 0
možnosti

Víc mi vadí reklamy v TV. Mám pocit, že je to nepřetržité vysílání stále stejných reklam, občas přerušené kouskem filmu.

1 0
možnosti

S reklamami jsem se(se skřípěním zubů) smířil.Komerční televize musejí z něčeho žít.Daleko více mne iritují ty přiblblé "upoutávky", hlavně ty, jejichž animace překrývá běžící pořad.To bych vážně zabíjel.Rv

3 0
možnosti

Honzo, to jsi ťal do živého!:-)) Reklamy vůbec ze vzteku nevnímám (jedině podprahově). Ale jsem teď odkázána na mobil, a to je tedy něco. Teď co píší, mi do toho psaní leze reklama, která cestuje po displeyi. A když jí zavřeš, zmizí klávesnice. A tak dokola. A do článků na blogu mi lezou reklamy na zboží, které jsem na netu hledala.

Sice to chápu jak píšeš - je to něco za něco. Ale zdá se mi to poněkud nevyvážené. Něco jako: nechci slevu zadarmo!:-))

Hezký předvíkendový den!:-)

2 0
možnosti
Foto

Marie, ještě stojí za zmínku celkem nová věc, reklama tady v diskusích. Zrovna teď se mi o kousek níž mezi příspěvky nabízí:

"Reisswolf - Archivace, skartace či likvidace dat a dokumentů. Kontaktujte nás!"

A tak si říkám, že bych tu Reisswolf měl skutečně kontaktovat, aby se se svou reklamou sami skartovali a zlikvodovali;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Honzo, už se bojím poodkrýt i peřinu...co kdyby tam číhal ten zelený uječený mužíček;-D

2 0
možnosti
Foto

Přesně ten, Jitko. Škoda, že se nedá ulovit a zakousnout, naše omladina by se o něj jednou provždy postarala;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,22
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.