Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J44a83n 88P72a15l95l32a50s

7. 10. 2016 15:32

Jene, pár dní jsem se k Vašim blogům nedostal, tak to doháním. Už mám odvoleno, u nás kandiduje do Senátu pivovarník z Frýdlantu, takže volba jasná. Kdybyste měl cestu do našich končin, doporučuji ochutnat Melchiora. Lepší pivo jsem snad nepil.

0 0
možnosti

Já to mám jen 200 metrů, takže půjdu. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně, to by nestálo ani za cestu na kole:-)

0 0
možnosti

Buďte rád, že volíte jen do kraje. To, co se nabízí do Senátu, je fakt sbírka zoufalců

1 0
možnosti

R^Vtipné, jak jinakR^

I já nepůjdu, pojedu (hodně km) a pak půjdu.

Snad se mi tentokrát příspěvek zobrazí, něco asi "mastím"...

1 0
možnosti
Foto

Ludmilo, díky. Diskusní příspěvky se občas zobrazují, jak chtějí. Popadne je nějaká lenora a chvíli jim trvá, než se ukážou.:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, asi jsem na tom stejně jako ty, ač zhnusen politikou, půjdu volit.

1 0
možnosti
Foto

Nu, Pavle, asi jen malokdo voli s radosti:-(. Diky, preji Ti krasny vecer.

0 0
možnosti
Foto

Jane prosba! Hlavně se nenech dívat na výsledky voleb "šelmy"! Mohlo by je to poznamenat na celý život!!!!!!!!!!

1 0
možnosti
Foto

Marceli, neboj, ty teď mají jiné povinnosti, musí pomalu začít chystat pozvánku na umísťovací výstavu:-)

0 0
možnosti
Foto

H29a67n50a 77V83l26k12o53v12á

3. 10. 2016 14:17

R^Karma. Podle nadpisu jsem Vám chtěla sdělit svou zkušenost nevoliče v posledních asi 12 letech (byla jsem jaksi znechucená) a vrátilo se mi to v těch zvolených subjektech...Takže tentokrát jdu volit nejmenší zlo.

1 0
možnosti
Foto

Trochu jsem zazertoval, priznavam, vsak i vazne veci je treba brat s humorem. Hani, dik:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, jsem na tom jako Ivana Di, do mozku ani do duše těm lidem nevidím. Po emigraci jsem byl rád, že volit tu nebyla povinost. Za komunistů jsem to prožíval jako ty, dokonce máme oba dvě dcery. U mě jsou politici dobří herci a někteří i výborní komici. Někdy nevěřím v něčem ani sám sobě, natož člověku, kterého znám jen z plakátu nebo obrazovky. Tebe bych volil, i když Tě znám jen virtuálně, ale Tvoje výtvory dají nahlédnout do Tvé DUŠER^

1 0
možnosti
Foto

Horste, proboha jen to ne, tohle kocouři nemohou. Tuším, že ani Ty bys nechtěl být zvolen;-)

0 0
možnosti
Foto

J69a69n98a 71M13a93j34o32v29á

2. 10. 2016 23:51

A to my to zas tentokrát máme pěšky ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak přeju příjemnou procházku:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.