Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No jo, je to jednodušší, říct si o něco. Dnes chce každý všechno jednoduché . To jen my staří dřeme jak blbci, abychom mohli těm chlupatinám dopřát to nejlepší, protože oni se nám za to odmění ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ivko, chlupáči jsou mnohdy vděčnější než někteří lidé:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, zasloužený úspěch tím, že umíš naslouchat a hodit to do vět.R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, občas bývám jedno velké ucho:-), dík.

0 0
možnosti
Foto

Honzo, ač se zpožděním, neboť nějak nestíhám R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, dík, nestíhání dobře znám:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Jiri, dik, hezky vecer:-)

0 0
možnosti
Foto

J80a53n62a 52M21a87j73o96v37á

25. 9. 2016 17:41

Honzo, když jsem jezdila do Prahy studovat, potkávala jsem je u nádraží...a nechápala, proč prostě nejdou někam pracovat. A nechápu to dodnes, jen už jsem ten fakt, že někteří nechtějí, prostě přijala. A štve mne pořád.

Kočata jsou kouzelná :-)R^

3 0
možnosti
Foto

Jani, díky za návštěvu a komentář:-). Tihle lidé asi už jiní nebudou.

1 0
možnosti

Tak to je fajn, to když budu chovat třeba tygra, tak mě přinese srnku!R^:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Tygra nebrat, Romane, ten by si dal svého člověka jako zákusek;-D:-)

2 0
možnosti
Foto

Opět hezký příběh a fotečky jakbysmet R^;-)

3 0
možnosti
Foto

Jitko, dík, přeju Ti krásnou slunnou neděli:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS