Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, na co všechno Ty přijdeš!;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Tak to mi uniklo.:-(

0 0
možnosti
VF

Článek je fikce - to mělo být napsáno hned u titulku, neboť hromada lidí čte jen titulky a pak dlouze diskutuje a brblá na ten dnešní hrozný svět.

1 0
možnosti
Foto

Věro, ale to je jejich problém, když do něčeho kousnou, tak mají zjistit, jak to chutná.

2 0
možnosti
PB

..... mňo, mám to za sebou,- žádná hitparáda,- našince upozorňuju že to mnohoženství stojí ukrutný zlaťáky !!!,- žádná sociálka mi s tem nehelfla, všecko sem musel cálovat ze svýho,- ....... dneska bych za to měl v garáži dvě Ferrari V!!!

0 0
možnosti
Foto

Tak na to bych asi nesebral odvahu.

0 0
možnosti
Foto

Honzo, já bych to přebila a u nás bych rovnou uzákonila mnohomužství. Bože, to by byla krása ;-D

1 0
možnosti
VF

Já to tak krásné nevidím. Tolik trenclí, ponožek a tchýní......:-/

3 0
možnosti
JT

J32i83r18i 46T98i28c92h26y

2. 9. 2016 23:19

Kdyz uz uzakonili "snatky" homosexualu a lesbicek a povoluji vstup moslimcu, kteri maji v jejich nabozenstvi narok aspon na 4 manzelky, proc ne mnohozenstvi anebo dokonce mnohomuzstvi?

0 0
možnosti
Foto

Zajímalo by mě, jak je registrují jako "rodiny," když přijdou do EU s několika manželkami. Jestli na to mají příslušné formuláře s chlívečky manželka 1 ař 4?

0 0
možnosti
Foto

měla bych brečet, místo toho se tu směju...:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Však tohle bylo pro zasmání, Ivano:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,93
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.