Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Včera jsem strávila s Honzou, mou a jeho rodinou krásný den na Šumavě:-) Ještě jsem plná té krásy, i když místy jsem umírala při náročném pochoďáku, jsem měkká a dělala jsem výpravě koncovku.....R^

1 0
možnosti
Foto

Ivano, ber to pozitivně. Prosti jsi měla důležitý úkol, popohánět opozdilce a sbírat případné raněné:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ono je to tak blízko, že si tahle místa prostě spojujeme do jednoho. Já rovnou i s Český lesem, ale uznávám, že jsem v zeměpise docela vostuda.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Ono je to tam všude krásné, ať jde o jeden kout, druhý nebo třetí.:-)

PS: Klárko, můžeme se těšit na reportáže z dovolené?;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za krásné fotky a za to že neřešíte žádné politické kauzy. Myslím, že na těchto webových stránkách jich je až moc!R^

1 0
možnosti
Foto

To je pravda, Pavlo, bouhžel ani té politice se občas nevyhnu. Ale jsem rád, že Vás zrovna tenhle článek potěšil:-)

0 0
možnosti

Já té oblasti říkám měkká Šumava. Zabloudi jsem tam náhodou asi před 10 léty. Na týden, sám, náhodně jsem si najal pokoj v Dobré vodě chodil tím nádherným krajem pěšky. Navíc v nádherném září. Dokonce jsem jeden den ušel dvojkou asi 40 km. Zabloudil jsem u Benešova nad Černou a vracet se potom do Dobré vody, to byl opravdu záběr. Byla to možná nejkrásnější moje dovolená. Tedy kmetská.8-o

2 0
možnosti
Foto

40 km pěšky je opravdu slušný výkon. Vedle Dobré Vody je Hojná Voda a nad ní Kraví hora. Vede tam sice krátká, ale moc hezká stezka, v jednom úseku jde přímo přes skály. Nádherný kraj:-)

0 0
možnosti

Ty Novohradské hory už jsou šumavštější než vlastní Šumava. Paradoxně proto, že nepadla za oběť naivním představám o vybudování národního parku snadno a rychle firmou lýkožrout smrkový a spol.

Kdybych u toho jezírka kdysi nebyl, tak bych Vám teď strašně záviděl :-).

A Novohradky jsou menší ségra Šumavy i v odborném názvosloví. Dohromady se jmenují Šumavská hornatina.

1 0
možnosti

Tedy Novohradské hory nepadly. Oprava, i když by to bylo jasné asi i bez ní.

1 0
možnosti
Foto

Do Novohradek jsem se zamilovala před deseti lety na cyklodovolené, dnes tam mám domeček a hodlám tam aktivně strávit starobní důchod. :-) Díky za krásné fotky důvěrně známých míst!

1 0
možnosti
Foto

Jaromíro, jsem rád, že potěšilo a vůbec se Vám nedivím:-)

0 0
možnosti
Foto

hezký vzdálený zákoutí:-)

1 0
možnosti
Foto

Takový neokoukaný kraj:-)

0 0
možnosti

Že tady je ale krásně! Příroda je úžasná designérka....a modelka:-)

Honzo, opravdu skvostné fotky!!!

Díky, a hezký víkend!

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Marie, Tobě též krázný víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

Jedna fotka hezčí, než druháR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, díky, akorát jsme dorazili domů:-)

0 0
možnosti
Foto

Příroda dokáže konkurovat krásou sličným slečnámR^

1 0
možnosti
Foto

Slicne slecny jsou take priroda!!!

2 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,05
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.