Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Telč, krásná a já díky za připomenutí, kde jsem všude bylaR^;-)

1 0
možnosti
Foto

V Telči jsem byl vloni, bohužel v poledne a ve chvíli, kdy bylo asi tak 35°C nad nulou. Takže jsem z prohlídky města moc neměl, pamatuju si odtamtud jen takovou malou cukrárnu, kde jsem vypil půllitr báječné domácí zázvorové limonády:-) Díky za fotkyR^

1 0
možnosti
Foto

Tak v pětatčiceti se fakt nedá nic.:-)

Jestli je ta cukrárna zhruba uprostřed, vpravo při pohledu k zámku, tak tam jsme asi byli také, byla příjemná. Vladimíre, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

krasa, tam jsem jeste nebyla, dekuju za fotky

1 0
možnosti
Foto

Kateřino, tak byste měla napravit:-) Díky, přeju hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Jane děkuji, opravdu nádhera. Telč znám jen velmi povrchně, je nutné to změnit. Fotky velmi dobré. Poraďte mně jako kolega bloger. Jak zmenšit velikost fotek aby to blog vzal? Už jsem vyzkoušel všechno možné. Asi ne všechno... Děkuji předem.

1 0
možnosti
Foto

Marceli, díky:-)

Fotky zmenšuju takovým diletantským způsobem. Přehraju je do počítače, tam zobrazím v základním zobrazovači a dám Alt+PrtScr. Pak spustím nějaký program na úpravu fotek (MS Foto editor nebo stačí i Malování z Windows) a dám "vložit," pak "uložit jako." Tím už má fotka rozměry odpovídající rozlišení onrazovky. Upravit fotku (výřez, barvy, ostrost a podobně) je lepší před tím zmenšením, ale lze i po něm. Manželka fotí daleko líp než já a přislíbila, že zde poradí nějaký méně "dřevácký" postup:-)

1 1
možnosti

Paráda. Telč mám nerozlučně spjatou s Roštejnem a nádhernými prázdninami.

1 0
možnosti
Foto

Jé, tak to máme zase skvělý tip na příště. Michale, dík:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, tam je nádherně, ona celá Vysočina má svou krásuR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, je. Pred lety jsme jezdili kousek pod Snezne a letos jsme se tam radi zajeli nostalgicky podivat:-)

0 0
možnosti
Foto

J56a30n14a 22M54a60j34o42v50á

14. 8. 2016 23:36

Telč je jako z pohádky :-). Díky, že jste ji zachytil a podělil se.

Jinak mě potěšil odkaz na České dědictví UNESCO. U jeho začátku jsem měla příležitost být a moc ráda na to vzpomínám :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, to byla nahoda. Ale mila, diky:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný! Dýchá z toho taková pohodička.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

O tu se rad podelim:-)

0 0
možnosti
Foto

Filmařů to ráj, kolařů to ráj, ráj prostě oblíbený ...a já zase pookřála.R^

Telč je překrásné město... díky moc.VHonzo.. trochu krasosmutním, letos jsem tam zase chtěla... a prázdiny už nevyjdou:-)

2 0
možnosti
Foto

Radko, dík, třeba se tam ještě letos stihneš vypravit. Nebo napřesrok:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.